Info
SB150 byla dokonalý enduro nástroj, může být ještě lepší? Může, když z ní uděláte SB160!
A s novým kolem přichází i novinky a vylepšení.
Nové středová partie pro větší průchodnost terénem, poprvé u Yeti BSA závitový střed, nová generace systému Switch Infinity, UDH patka, nová vahadla s vyladěnou křivkou pružení atd. Geometrie je opět o něco delší a položenější, ale přitom zcela čitelná a vyvážená pro každého jezdce. Yeti vždy umělo jet do kopce a SB160 není výjimkou. Switch Infinity systém umožňuje mít jedno z nejvíce efektivních kol co se týče charakteristiky pružení. Přes 50 vyhraných EWS RZ to jen potvrzuje.
SB160 byla při vývoji testována dle interních kritérií pro DH kola, stejně jako SB165, takže o odolnost a schopnost z kopce se není třeba obávat.

Technologie
TECHNOLOGIE
dokonalé vnitřní vedení kabeláže kanálky |
160 mm zadní zdvih na nových vahadlech |
tlumiče Fox Float X u C-series a X2 u T-series |
UDH zadní patka |
TURQ - High modulus carbon rám nebo C - carbon rám (rozdíl je ve váze vláken) |
ISCG-05 montáž pro vodítko řetězu a bashguardu |
nový integrovaný chránič zadní stavby a spodní rámové trubky |
všechna ložiska nalisována do vahadel nikoliv do rámu |
ložiska Enduro standartních rozměrů, žádný atyp |
od velikosti L 200 mm zdvih tel. sedlovek |
průměr sedlovky 31.6 mm, objímka 36.4 mm |
průchodnost pro pláště až 2.6" |
hlavové složení IS41/52 |
nově BSA střed 73 mm |
nově ve velikostech S až XXL |
Objevte novou generaci konstrukcí odpružení s translačními čepy. Nastavuje nová očekávání v oblasti kinematiky, dlouhé životnosti, citlivosti a pevnosti.
SWITCH INFINTY. PŘEPOČÍTÁNO
NOVÁ SILUETA RYCHLOSTI
Zdokonalená silueta rámu je víc než jen efektní vzhled - jde o technický přístup, který spojuje přepínač Infinity a tlumiče do užšího a efektivnějšího rámu s větší průchodností při nárazu. Zvýšila se ucelená tuhost rámu i světlá výška rámu.
Každý jezdec si zaslouží pocit z rámu, který je pro něj vyladěný, bez ohledu na velikost rámu. V průběhu stovek virtuálních simulačních porovnání a testování karbonových prototypů jsme zdokonalili naše karbonové vrstvy tak, aby poskytovaly konzistentní torzní tuhost a profily ohybu u všech velikostí rámů. Pocit z jízdy je přesný a zároveň poddajný, přičemž konstrukčně vyvažuje lehkost a odolnost.
JEDINEČNÝ POCIT PRO VŠECHNY JEZDCE
VEDENÍ KABELŮ
Vnitřně vedená kabeláž s bezpečnými uzávěry na vstupních a výstupních místech eliminují chrastění a tření kabelů. Správa kabelů je intuitivně snadná a tichá, ať už používáte mechanický pohon a přehazovačku, nebo bezdrátovou sestavu.
Náš patentovaný dvoudílný nástavec tlumiče SB160 zajišťuje optimální upnutí, kompatibilitu s tlumiči a snadnou demontáž tlumičů pro aplikace s delšími zdvihy.
Jsme schopni optimalizovat pákové poměry a zároveň posunout tlumič v rámu dopředu. Toto posunutí dopředu umožňuje velký rozsah kompatibility tlumičů, snižuje výšku stojiny, zmenšuje velikost výstupků tlumičů, zvyšuje kompatibilitu s láhvemi na vodu a zvětšuje vůli na spodní rámové trubce.
PATENTOVANÝ KYVNÝ NÁSTAVEC TLUMIČE
Osazení
Osazení
Geometrie
Ceny a poptávka
Varianty a ceny
Barevné varianty |
---|
Rám | |
---|---|
SB160 | 129 900 Kč |
Kompletní kolo | |
---|---|
SB160 - C1 | 173 900 kč |
SB160 - C2 | 173 900 KČ |
SB160 - C1 factory | 194 900 kč |
SB160 - C2 factory | 194 900 kč |
SB160 - C3 | 200 900 kč |
sb160 - c3 factory | 221 900 kč |
sb160 t2 | 228 900 kč |
sb160 t2 + pružinový tlumič | 228 900 kč |
sb160 t2 + karbonová kola | 252 900 kč |
sb160 t2 - pružinový tlumič + karbonová kola | 252 900 kč |
sb160 t3 xo trans | 259 900 kč |
sb160 t3 + pružinový tlumič | 259 900 kč |
sb160 xo trans + karbonová kola | 283 900 kč |
sb160 - karbonová kola + pružinový tlumič | 283 900 kč |
sb160 t4 xx trans | 287 900 kč |
sb160 t4 + pružinový tlumič | 287 900 kč |
sb160 t4 xx trans + karbonová kola | 311 900 kč |
sb160 t4 - pružinový tlumič + karbonová kola | 311 900 kč |
Poptávka

Are you interested in this bike? Great!
Do not hesitate to contact us, great deal guaranteed!