Info
Model SB160 je postaven na jedné z nejúspěšnějších závodních platforem v historii EWS. SB160 je čistě závodní stroj. Vyladěný tak, abys byl nejrychlejší.
Tovární tým YETI/FOX vyhrál 51x STAGE na EWS, 12 závodů EWS a 1 celkové vítězství v seriálu EWS na modelu SB150. Model SB160 navazuje na tento odkaz. Vylepšení a ještě rychlejší.
SB150 byla dokonalý enduro nástroj, může být ještě lepší? Může, když z ní uděláte SB160!
A s novým kolem přichází i novinky a vylepšení.
Nové středová partie pro větší průchodnost terénem, poprvé u Yeti BSA závitový střed, nová generace systému Switch Infinity, UDH patka, nová vahadla s vyladěnou křivkou pružení atd. Geometrie je opět o něco delší a položenější, ale přitom zcela čitelná a vyvážená pro každého jezdce. Yeti vždy umělo jet do kopce a SB160 není výjimkou. Switch Infinity systém umožňuje mít jedno z nejvíce efektivních kol co se týče charakteristiky pružení. Přes 50 vyhraných EWS RZ to jen potvrzuje.
SB160 byla při vývoji testována dle interních kritérií pro DH kola, stejně jako SB165, takže o odolnost a schopnosti z kopce se není třeba obávat.
YETI SB160 TURQ TEST - BIKEANDRIDE.CZ
Musím říct, že mě baví ty situace, kdy mám o produktech určité značky dostatečný přehled nejen teoretický, ale také praktický, kdy mám vše důležité otestováno! Toto „pravidlo“ můžeme vztáhnout i na kola značky YETI, z jejíž aktuální kolekce jsem stačil projet (až na drobné výjimky) skoro vše. Respektive, krásně to nyní završuje enduro speciál Yeti SB160!
Pro více info klikni zde!Technology
TECHNOLOGIE
dokonalé vnitřní vedení kabeláže kanálky |
160 mm zadní zdvih |
tlumiče Fox Float X u C-series a X2 u T-series |
UDH zadní patka |
TURQ - High modulus carbon rám nebo C - carbon rám (rozdíl je ve váze vláken) |
ISCG-05 montáž pro vodítko řetězu a bashguardu |
nový integrovaný chránič zadní stavby a spodní rámové trubky |
všechna ložiska nalisována do vahadel nikoliv do rámu |
ložiska Enduro standartních rozměrů, žádný atyp |
od velikosti L 200 mm zdvih tel. sedlovek |
průměr sedlovky 31.6 mm, objímka 36.4 mm |
průchodnost pro pláště až 2.6" |
hlavové složení IS41/52 |
nově BSA střed 73 mm |
nově ve velikostech S až XXL |
YETI SB160 T2 TEST - VELO
Novinka Yeti SB160 nás vystřelila do úplně jiného vesmíru! Neskutečný zázitek!
Pro více info klikni zde!Nová geometrie rámů, která je opět nejlepší v kategorii s důrazem na vyváženější jízdu. Inženýři a designéři společnosti Yeti prozkoumali každý milimetr rámu, aby díky jemným vylepšením, přinesli další skok vpřed v tom, jak dobře může horské kolo jezdit. U nových modelů má každá velikost svou vlastní délku zadní stavby tak, aby se chovalo ve všech velikostech stejně vyváženě. Kola Yeti jezdí ještě lépe než dříve.
NEW SCHOOL GEO
NOVÉ ULOŽENÍ LOŽISEK
Nový design zadního odpružení používá výhradně standardní zapouzdřená ložiska, která jsou nově nalisována ve vahadlech, nikoliv v rámu. Díky tomu se dosáhlo lepší životnosti ložisek a celkově tužšího rámu.
Bovdeny jsou vždy při vstupu i výstupu z rámu zajištěny proti pohybu. Takhle tiché Yeti ještě nikdy nebyly.
VEDENÍ BOVDENŮ
ŠROUBOVACÍ BSA STŘEDOVÉ SLOŽENÍ
Do karbonu zakomponovaná, nikoliv vlepená vložka středového složení zaručuje odolnost, bezproblémový provoz a v případě nutnosti také jednoduchý servis.
Univerzální patka, která je dostupná po celém světe. Už nikdy nebudete mít zkažený bike trip díky tomu, že nemůžete sehnat náhradní patku.
PATKA SRAM UDH
Specifications
Specifications
Geometry
Ceny a poptávka
Varianty a ceny
Barevné varianty |
---|
Rám | |
---|---|
SB160 | 129 900 Kč |
Kompletní kolo | |
---|---|
SB160 - C1 | 173 900 kč |
SB160 - C2 | 173 900 KČ |
SB160 - C1 factory | 194 900 kč |
SB160 - C2 factory | 194 900 kč |
SB160 - C3 | 200 900 kč |
sb160 - c3 factory | 221 900 kč |
sb160 t2 | 228 900 kč |
sb160 t2 + pružinový tlumič | 228 900 kč |
sb160 t2 + karbonová kola | 252 900 kč |
sb160 t2 - pružinový tlumič + karbonová kola | 252 900 kč |
sb160 t3 xo trans | 259 900 kč |
sb160 t3 + pružinový tlumič | 259 900 kč |
sb160 xo trans + karbonová kola | 283 900 kč |
sb160 - karbonová kola + pružinový tlumič | 283 900 kč |
sb160 t4 xx trans | 287 900 kč |
sb160 t4 + pružinový tlumič | 287 900 kč |
sb160 t4 xx trans + karbonová kola | 311 900 kč |
sb160 t4 - pružinový tlumič + karbonová kola | 311 900 kč |
Poptávka
Are you interested in this bike? Great!
Do not hesitate to contact us, great deal guaranteed!