Historie
Americká značka YETI stála u vzniku horský kol a patří mezi absolutní špičku v kategorii MTB. Společnost YETI Cycles založil v roce 1984 John Parker, bývalý motocyklový závodník, který v té době hledal po těžkém úrazu nový smysl života. Spolu se svými přáteli Ericem a Chrisem Hertingovými a dnes již legendárním Frankem „The Welder” Wadeltonem založili jednu z největších bikových legend všech dob - YETI Cycles.
SWICH INFINITY
Switch Infinity je systém pružení používaný u kol značky YETI. Systém se pohybuje pouze ve vertikálním směru a za úkol má dosažení minimálního vlivu šlapání a celkově eliminovat vliv sil z řetězu na chod zadní stavby. Rozsah pohybu je asi 10 mm. Díky tomu je zadní stavba citlivá i na drobné nerovnosti. Při jízdě na kole tak získáte pocit „nekonečného” zdvihu. Switch Infinity je jednoduchý, lehký a odolný systém od firmy Fox. Je připraven i na ty nejtěžší podmínky na trailu.
ARC
Mohu na aRC použít angleset?
Model ARC byl navržen s integrovaným hlavovým složením, které má hlavové složení vytvarované do rámu, takže do něj můžete snadno vložit ložiska. Pro tento styl hlavového složení jsou k dispozici některé úhlové sady pro aftermarket, rám však nebyl testován pro jejich použití, a proto by se neměly používat. Pokud se zjistí, že na rámu byla nainstalována úhlová sada, záruka společnosti Yeti zaniká a veškerou odpovědnost přebírá zákazník. Další informace naleznete v části "Pro jaký zdvih je vidlice SB120 určena".
Pro jaký zdvih je ARC určen??
Model ARC je navržen pro vidlici se zdvihem 130 mm. Naše rámy testujeme do 20 mm nad specifikací vidlice. Pokud tedy cítíte potřebu posílit vidlici, můžete bez problémů použít až 150mm vidlici. Uvolní se tím hlavový úhel a úhel sedlové trubky a zvýší se spodní úchyt. Pokud vám to vyhovuje, můžete použít i kratší vidlici. Zkrácením vidlice se zkosí hlavový úhel a úhel sedlové trubky a sníží se spodní úchyt. Další informace o geometrii najdete v sekci geometrie.
Jak velké pláště se vejdou na ARC?
Stručná odpověď zní: ARC může přijmout pneumatiku o velikosti až 2,6". U modelu ARC je velká vůle, ale rozměry pneumatik se u jednotlivých výrobců značně liší, takže je těžké uvést číslo, které by platilo pro všechny značky.
Vejde se do vnitřního rámu láhev na vodu?
Ano, ARC jsme navrhli tak, aby se do něj vešla láhev na vodu standardní velikosti uvnitř rámu a jedna pod spodní trubkou. Doporučujeme použít držák s bočním vstupem pro co nejsnazší přístup.
Jaké kliky a středové složení mohu použít na ARC?
Standardní středové složení ARCa je BSA 73 mm a kompatibilní jsou pouze široké kliky s faktorem "q". Je snadno kompatibilní s klikami Shimano, SRAM a RaceFace, ale u ostatních značek je nutná kontrola montáže.
Jaká osa zadního kola se hodí na můj ARC?
ARC je navržen tak, aby fungoval výhradně s univerzální osou přehazovačky SRAM s roztečí 12x148 mm. Tato osa má stoupání závitu 12x1,0 a délku 172 mm. Upozorňujeme, že tato osa je kompatibilní pouze s rámy speciálně navrženými pro univerzální patku.
Jaký typ hlavového složení ARC používá?
Model ARC používá integrované kuželové hlavové složení 41/52 mm. Tento systém umožňuje, aby ložiska hlavového složení byla umístěna uvnitř hlavové trubky, čímž je dosaženo celkově jednodušší instalace a vyšší tuhosti.
Jak velký rotor se vejde do rámu?
Model ARC má přímou montáž zadní brzdy a může používat 180mm rotor bez nutnosti použití brzdového adaptéru. S použitím brzdového adaptéru může rám přijmout až 203mm rotor.
Jaký řetěz použít na ARC?
Model ARCbyl navržen na základě 55mm řetězové linky Boost. V závislosti na konfiguraci klik a převodníků můžete použít i jiné řetězové linky, ale musíte nejprve zkontrolovat vůli.
Jaká je maximální velikost single speed převodníku, který se hodí na arc?
Maximální velikost převodníku závisí na délce řetězu kliky a tvaru převodníku.
Shimano / SRAM 55mm řetězová linie klik Boost: Oválné řetězy: 34t kulaté / 32t oválné
Minimální velikost řetězového kroužku: 28t kulatý / 30t oválný
Má arc úchyty ISCG?
Ano, ARC má integrovaný dvoušroubový držák ISCG '05. Je navržen tak, aby nejlépe fungoval s nízkoprofilovými moderními vodítky; v závislosti na značce nemusí některé starší modely s většími horními vodítky pasovat. Pro potvrzení kompatibility vždy doporučujeme provést kontrolu uložení s konkrétním vodítkem řetězu.
Mohu na ARC použít stealth dropper sedlovku?
Ano. ARC má možnosti vedení pouze pro stealth.
Jakou velikost sedlovky používá ARC?
Model ARC používá 31,6mm sedlovku.
Jakou velikost sedlového objímky používá ARC?
Model ARC používá 36,4mm sedlovou objímku.
Jaká je záruka na můj ARC?
Na ARC je poskytována doživotní záruka výrobce.
Jaký je nejdelší zdvih dropper sedlovky, který mohu použít na arc?
To je většinou dáno rozsahem vašeho rozkroku. Rám není nijak omezen, takže teoreticky můžete jezdit s jakýmkoli zdvihem a nejste tak nízko, aby vám plášť dřel o sedlo. To vám pomůže vyřešit místní prodejce Yeti. Na všech velikostech rámů používáme zdvih 175 mm.
Mohu toto kolo přestavět na "mullet" kolo a dát 27,5" kolo na zadní část ARC?
Je to možné, ale nedoporučujeme to, protože by to příliš snížilo váš BB a uvolnilo úhel hlavové a sedlové trubky. Ale pokud tyto změny vyhovují vašemu stylu jízdy, jděte do toho.
SB120
JAKÝ JE ROZDÍL MEZI RÁMY TURQ A CARBON SERIES?
Kola řady TURQ jsou vyrobena z nejkvalitnějších a nejvýkonnějších dostupných uhlíkových vláken a nabízejí dokonalou rovnováhu mezi tuhostí, odolností a poddajností. Výsledkem je kolo, které působí hladce, pevně a agresivně. Kola karbonové řady využívají upravené vrstvy uhlíkových vláken našich kol řady TURQ. Použitím jiných materiálů a úpravou vrstvení vláken jsme schopni vyrobit agresivnější karbonové horské kolo s vysokou výkonností a zároveň zachovat pevnost a tuhost jeho sourozenců z vyšší třídy. Karbonová řada SB120 váží o něco více, přibližně 200 g u rámu.
CO JE SWITCH INFINITY TECHNOLOGIE A JAK FUNGUJE?
SWITCH INFINITY využívá patentovaný translační čep, který automaticky mění směr jízdy při pohybu kola. To zajišťuje vynikající protiprokluzové vlastnosti pro vynikající výkon při šlapání a ideální vlastnosti odpružení, když se dostane hlouběji do zdvihu. Uvnitř se nachází dvojice namazaných pouzder, která se posouvají nahoru a dolů po dvou kolejnicích s povrchovou úpravou Kashima - nejedná se o žádný extra tlumič, který by bylo třeba plnit vzduchem. Stačí jej udržovat namazaný a otřený.
VYŽADUJE SWITCH INFINITY SPECIÁLNÍ ÚDRŽBU?
Plně utěsněný mechanismus SWITCH INFINITY má vnější mazací otvory pro mazání pouzder a těsnění. Společnost Yeti a její vývojový partner Fox Racing Shox doporučují interval mazání 40 jízdních hodin. Je důležité systém nepřemazávat a dodržovat doporučený interval. Také neuškodí otřít přebytečný prach a nečistoty, které se mohou během týdne nahromadit. Podrobné informace o údržbě naleznete na adrese Yeti Infinity Link User Guide | Bike Help Center | FOX (ridefox.com)
Mohu na svém modelu SB120 vyměnit nebo upravit některé části rámu Yeti?
Všechny náhradní díly rámu pro váš SB120 najdete u nás na e-shopu nebo na Yeti stránkách. Při výměně jakýchkoli dílů na rámu by měly být použity pouze originální díly Yeti. Víme, že na trhu existuje spousta výrobků z náhradních dílů, které se zdají být legální, ale nemáme možnost všechny tyto výrobky kvalifikovat a zajistit, aby byly bezpečné pro použití na našich rámech. Pokud se zjistí, že byl jakýkoli díl rámu upraven nebo vyměněn, veškeré záruky se ruší a veškerou odpovědnost přebírá zákazník.
Mohu u svého SB120 měnit nebo upgradovat komponenty specifikace?
Na trhu s náhradními díly je mnoho možností, jak si kolo vylepšit nebo přizpůsobit. Některé díly jsou standardizované, zejména od velkých značek jako Fox, Shimano, SRAM atd. Vždy byste se měli u odborného mechanika přesvědčit, že díly odpovídají standardu a že jsou správně a bezpečně namontovány na vaše kolo bez jakýchkoli zásahů nebo vůlí. Věnujte zvláštní pozornost všem standardům kol a před použitím zkontrolujte jejich uchycení.
Mohu na SB120 použít angleset?
Model SB120 byl navržen s integrovaným hlavovým složením, které má hlavové složení vytvarované do rámu, takže do něj můžete snadno vložit ložiska. Pro tento styl hlavového složení jsou k dispozici některé úhlové sady pro aftermarket, rám však nebyl testován pro jejich použití, a proto by se neměly používat. Pokud se zjistí, že na rámu byla nainstalována úhlová sada, záruka společnosti Yeti zaniká a veškerou odpovědnost přebírá zákazník. Další informace naleznete v části "Pro jaký zdvih je vidlice SB120 určena".
Pro jaký zdvih je SB120 určen??
Model SB120 je určen pro vidlici se zdvihem 130 mm. Testovali jsme tento rám s 20 mm nad specifikací vidlice. Pokud tedy cítíte potřebu posílit vidlici, můžete bez problémů použít až 150mm vidlici. Sečteno a podtrženo - maximální rozměr od osy ke korunce 564 mm. Zvětšením zdvihu vidlice se uvolní hlavový úhel a úhel sedlové trubky a zvýší se spodní úchyt. Pokud vám vyhovuje kratší vidlice, je to také v pořádku. Zkrácení vidlice sníží úhel hlavy a úhel sedlové trubky a sníží spodní úchyt. Další informace o geometrii najdete v sekci geometrie.
Jak velké pláště se vejdou na SB120?
Stručná odpověď zní: SB120 může přijmout pneumatiku o velikosti až 2,6". U modelu SB120 je velká vůle, ale rozměry pneumatik se u jednotlivých výrobců značně liší, takže je těžké uvést číslo, které by platilo pro všechny značky.
Vejde se do vnitřního rámu láhev na vodu?
Ano, model SB120 jsme navrhli tak, aby se do předního trojúhelníku ve velikostech MD-XXL vešla láhev na vodu standardní velikosti. Do velikosti XS se vejde 15oz láhev Yeti Hot Lap a do velikosti SM standardní 21oz láhev. Pro co nejsnazší přístup doporučujeme použít držák s bočním vstupem.
Jaké kliky a středové složení mohu použít na SB120?
Standardní středové složení SB120 je BSA 73 mm a kompatibilní jsou pouze široké kliky s faktorem "q". Je snadno kompatibilní s klikami Shimano, SRAM a RaceFace, ale u ostatních značek je nutná kontrola montáže.
Jaká osa zadního kola se hodí na můj SB120?
SB120 je navržen tak, aby fungoval výhradně s univerzální osou přehazovačky SRAM s roztečí 12x148 mm. Tato osa má stoupání závitu 12x1,0 a délku 172 mm. Upozorňujeme, že tato osa je kompatibilní pouze s rámy speciálně navrženými pro univerzální patku.
Jaký typ hlavového složení SB120 používá?
Model SB120 používá integrované kuželové hlavové složení 41/52 mm. Tento systém umožňuje, aby ložiska hlavového složení byla umístěna uvnitř hlavové trubky, čímž je dosaženo celkově jednodušší instalace a vyšší tuhosti.
Jak velký rotor se vejde do rámu?
Model SB120 má přímou montáž zadní brzdy a může používat 180mm rotor bez nutnosti použití brzdového adaptéru. S použitím brzdového adaptéru může rám přijmout až 203mm rotor.
Jaký řetěz použít na sb120?
Model SB120 byl navržen na základě 55mm řetězové linky Boost. V závislosti na konfiguraci klik a převodníků můžete použít i jiné řetězové linky, ale musíte nejprve zkontrolovat vůli.
Jaká je maximální velikost single speed převodníku, který se hodí na SB120?
Maximální velikost převodníku závisí na délce řetězu kliky a tvaru převodníku.
Shimano / SRAM 55mm řetězová linie klik Boost: Oválné řetězy: 34t kulaté / 32t oválné
Minimální velikost řetězového kroužku: 28t kulatý / 30t oválný
Má SB120 úchyty ISCG?
Ano, SB120 má integrovaný dvoušroubový držák ISCG '05. Je navržen tak, aby nejlépe fungoval s nízkoprofilovými moderními vodítky; v závislosti na značce nemusí některé starší modely s většími horními vodítky pasovat. Pro potvrzení kompatibility vždy doporučujeme provést kontrolu uložení s konkrétním vodítkem řetězu.
Jaký typ tlumiče používá SB120?
Model SB120 používá tlumič 190 x 45 mm. Tlumič lze na přání uzamknout, ale doporučujeme jej používat plně otevřený, abyste dosáhli nejlepší poddajnosti a trakce.
Jaký typ hardweru tlumiče SB120 používá?
SB120 používá hardware M8x36 mm na straně vzduchového nádrže a vlastní redukci Yeti na straně hřídele. Pokud budete měnit tlumiče, redukci najdete zde: SHOCK EYELET SPACER - Yeti Cycles
Mohu na svůj SB120 nasadit tlumič s cívkou?
Ne, SB120 se nehodí pro cívkový tlumič z důvodu zúžení velikosti a omezené vůle ve spojnici kola.
Jaké procento pružení doporučujete pro SB120?
Doporučujeme začít s 30% pružením nebo 13,5 mm zdvihu tlumiče pro optimální účinnost šlapání a poddajnost terénu. Ujistěte se, že jste nastavili pružení při své běžné jízdní hmotnosti včetně výbavy. Nebojte se riskovat mírně nad nebo pod 30 %, abyste vyhověli svým osobním preferencím. Navštivte naši stránku s nastavením tlumičů, která vám pomůže s nastavením odpružení, Yeti Cycles Shock Setup
Mohu na SB120 použít stealth dropper sedlovku?
Ano. SB120 má možnosti vedení pouze pro stealth.
Jakou velikost sedlovky používá SB120?
Model SB120 používá 31,6mm sedlovku.
Jakou velikost sedlového objímky používá SB120?
Model SB120 používá 36,4mm sedlovou objímku.
Jaká je záruka na můj SB120?
Na SB120 je poskytována doživotní záruka výrobce.
Jaký je nejdelší zdvih dropper sedlovky, který mohu použít na SB120?
To je většinou dáno rozsahem vašeho rozkroku. Rám není nijak omezen, takže teoreticky můžete jezdit s jakýmkoli zdvihem a nejste tak nízko, aby vám plášť dřel o sedlo. To vám pomůže vyřešit místní prodejce Yeti. Na rámech SM-XS používáme zdvih 150 mm, na MD 175 mm a na LG-XXL 200/210 mm. (Sada T4 používá sloupek Fox Transfer SL Factory se 125mm dropem na XS-SM a 150mm dropem na MD-XXL).
Mohu toto kolo přestavět na "mullet" kolo a dát 27,5" kolo na zadní část SB120?
Je to možné, ale nedoporučujeme to, protože by to příliš snížilo váš BB a uvolnilo úhel hlavové a sedlové trubky. Ale pokud tyto změny vyhovují vašemu stylu jízdy, jděte do toho.
SB135
JAKÝ JE ROZDÍL MEZI RÁMY TURQ A CARBON SERIES?
Kola řady TURQ jsou vyrobena z nejkvalitnějších a nejvýkonnějších dostupných uhlíkových vláken a nabízejí dokonalou rovnováhu mezi tuhostí, odolností a poddajností. Výsledkem je kolo, které působí hladce, pevně a agresivně. Kola karbonové řady využívají upravené vrstvy uhlíkových vláken našich kol řady TURQ. Použitím jiných materiálů a úpravou vrstvení vláken jsme schopni vyrobit agresivnější karbonové horské kolo s vysokou výkonností a zároveň zachovat pevnost a tuhost jeho sourozenců z vyšší třídy.
CO JE SWITCH INFINITY TECHNOLOGIE A JAK FUNGUJE?
SWITCH INFINITY využívá patentovaný translační čep, který automaticky mění směr jízdy při pohybu kola. To zajišťuje vynikající protiprokluzové vlastnosti pro vynikající výkon při šlapání a ideální vlastnosti odpružení, když se dostane hlouběji do zdvihu. Uvnitř se nachází dvojice namazaných pouzder, která se posouvají nahoru a dolů po dvou kolejnicích s povrchovou úpravou Kashima - nejedná se o žádný extra tlumič, který by bylo třeba plnit vzduchem. Stačí jej udržovat namazaný a otřený.
VYŽADUJE SWITCH INFINITY SPECIÁLNÍ ÚDRŽBU?
Plně utěsněný mechanismus SWITCH INFINITY má vnější mazací otvory pro mazání pouzder a těsnění. Společnost Yeti a její vývojový partner Fox Racing Shox doporučují interval mazání 40 jízdních hodin. Je důležité systém nepřemazávat a dodržovat doporučený interval. Také neuškodí otřít přebytečný prach a nečistoty, které se mohou během týdne nahromadit. Podrobné informace o údržbě naleznete na adrese Yeti Infinity Link User Guide | Bike Help Center | FOX (ridefox.com)
Mohu na svém modelu SB135 vyměnit nebo upravit některé části rámu Yeti?
Všechny náhradní díly rámu pro váš SB135 najdete u nás na e-shopu nebo na Yeti stránkách. Při výměně jakýchkoli dílů na rámu by měly být použity pouze originální díly Yeti. Víme, že na trhu existuje spousta výrobků z náhradních dílů, které se zdají být legální, ale nemáme možnost všechny tyto výrobky kvalifikovat a zajistit, aby byly bezpečné pro použití na našich rámech. Pokud se zjistí, že byl jakýkoli díl rámu upraven nebo vyměněn, veškeré záruky se ruší a veškerou odpovědnost přebírá zákazník.
Mohu u svého SB135 měnit nebo upgradovat komponenty specifikace?
Na trhu s náhradními díly je mnoho možností, jak si kolo vylepšit nebo přizpůsobit. Některé díly jsou standardizované, zejména od velkých značek jako Fox, Shimano, SRAM atd. Vždy byste se měli u odborného mechanika přesvědčit, že díly odpovídají standardu a že jsou správně a bezpečně namontovány na vaše kolo bez jakýchkoli zásahů nebo vůlí. Věnujte zvláštní pozornost všem standardům kol a před použitím zkontrolujte jejich uchycení.
Mohu na SB135 použít angleset?
Model SB135 byl navržen s integrovaným hlavovým složením, které má hlavové složení vytvarované do rámu, takže do něj můžete snadno vložit ložiska. Pro tento styl hlavového složení jsou k dispozici některé úhlové sady pro aftermarket, rám však nebyl testován pro jejich použití, a proto by se neměly používat. Pokud se zjistí, že na rámu byla nainstalována úhlová sada, záruka společnosti Yeti zaniká a veškerou odpovědnost přebírá zákazník. Další informace naleznete v části "Pro jaký zdvih je vidlice SB135 určena".
Pro jaký zdvih je SB135 určen??
Model SB135 je určen pro vidlici se zdvihem 150 mm nebo 160 mm. Tento rám jsme testovali s 20 mm nad specifikací vidlice. Pokud tedy cítíte potřebu posílit vidlici, můžete bez problémů použít až 180mm vidlici. Sečteno a podtrženo - maximální rozměr od osy ke korunce je 577 mm. Zvětšením zdvihu vidlice se uvolní hlavový úhel a úhel sedlové trubky a zvýší se spodní úchyt. Pokud vám vyhovuje kratší vidlice, je to také v pořádku. Zkrácením vidlice se zkosí hlavový úhel a úhel sedlové trubky a sníží se spodní úchyt Další informace o geometrii najdete v sekci geometrie.
Jak velké pláště se vejdou na SB135?
Stručná odpověď zní: SB135 může přijmout pneumatiku o velikosti až 2,6". U modelu SB135 je velká vůle, ale rozměry pneumatik se u jednotlivých výrobců značně liší, takže je těžké uvést číslo, které by platilo pro všechny značky.
Vejde se do vnitřního rámu láhev na vodu?
Ano, model SB135 jsme navrhli tak, aby se do vnitřního rámu vešla láhev na vodu standardní velikosti pro velikosti L-XL a standardní láhev na vodu 21oz pro velikost MD s tlumičem piggy-back. Do rámů velikostí XS a SM se vejde 15oz láhev Yeti Hot Lap. Pro co nejsnazší přístup doporučujeme použít košík s bočním vstupem.
Jaké kliky a středové složení mohu použít na SB135?
Standardní středové složení SB135 je BSA 73 mm a kompatibilní jsou pouze široké kliky s faktorem "q". Je snadno kompatibilní s klikami Shimano, SRAM a RaceFace, ale u ostatních značek je nutná kontrola montáže.
Jaká osa zadního kola se hodí na můj SB135?
SB135 je navržen tak, aby fungoval výhradně s univerzální osou přehazovačky SRAM s roztečí 12x148 mm. Tato osa má stoupání závitu 12x1,0 a délku 172 mm. Upozorňujeme, že tato osa je kompatibilní pouze s rámy speciálně navrženými pro univerzální patku.
Jaký typ hlavového složení SB135 používá?
Model SB135 používá integrované kuželové hlavové složení 41/52 mm. Tento systém umožňuje, aby ložiska hlavového složení byla umístěna uvnitř hlavové trubky, čímž je dosaženo celkově jednodušší instalace a vyšší tuhosti.
Jak velký rotor se vejde do rámu?
Model SB135 má přímou montáž zadní brzdy a může používat 180mm rotor bez nutnosti použití brzdového adaptéru. S použitím brzdového adaptéru může rám přijmout až 203mm rotor.
Jaký řetěz použít na sb135?
Model SB135 byl navržen na základě 55mm řetězové linky Boost. V závislosti na konfiguraci klik a převodníků můžete použít i jiné řetězové linky, ale musíte nejprve zkontrolovat vůli.
Jaká je maximální velikost single speed převodníku, který se hodí na SB135?
Maximální velikost převodníku závisí na délce řetězu kliky a tvaru převodníku.
Shimano / SRAM 55mm řetězová linie klik Boost: Oválné řetězy: 34t kulaté / 32t oválné
Minimální velikost řetězového kroužku: 28t kulatý / 30t oválný
Má SB135 úchyty ISCG?
Ano, SB135 má integrovaný dvoušroubový držák ISCG '05. Je navržen tak, aby nejlépe fungoval s nízkoprofilovými moderními vodítky; v závislosti na značce nemusí některé starší modely s většími horními vodítky pasovat. Pro potvrzení kompatibility vždy doporučujeme provést kontrolu uložení s konkrétním vodítkem řetězu.
Jaký typ tlumiče používá SB135?
Model SB135 používá tlumič 190 x 45 mm. Tlumič lze na přání uzamknout, ale doporučujeme jej používat plně otevřený, abyste dosáhli nejlepší poddajnosti a trakce.
Jaký typ hardweru tlumiče SB135 používá?
SB135 používá hardware M8x36 mm na straně vzduchového nádrže a vlastní redukci Yeti na straně hřídele. Pokud budete měnit tlumiče, redukci najdete zde: SHOCK EYELET SPACER - Yeti Cycles
Mohu na svůj SB135 nasadit tlumič s cívkou?
Ne, SB135 se nehodí pro cívkový tlumič z důvodu zúžení velikosti a omezené vůle ve spojnici kola.
Jaké procento pružení doporučujete pro SB135?
Doporučujeme začít s 30% pružením nebo 13,5 mm zdvihu tlumiče pro optimální účinnost šlapání a poddajnost terénu. Ujistěte se, že jste nastavili pružení při své běžné jízdní hmotnosti včetně výbavy. Nebojte se riskovat mírně nad nebo pod 30 %, abyste vyhověli svým osobním preferencím. Navštivte naši stránku s nastavením tlumičů, která vám pomůže s nastavením odpružení, Yeti Cycles Shock Setup
Mohu na SB135 použít stealth dropper sedlovku?
Ano. SB135 má možnosti vedení pouze pro stealth.
Jakou velikost sedlovky používá SB135?
Model SB135 používá 31,6mm sedlovku.
Jakou velikost sedlového objímky používá SB135?
Model SB135 používá 36,4mm sedlovou objímku.
Jaká je záruka na můj SB135?
Na SB135 je poskytována doživotní záruka výrobce.
Jaký je nejdelší zdvih dropper sedlovky, který mohu použít na SB135?
To je většinou dáno rozsahem vašeho rozkroku. Rám není nijak omezen, takže teoreticky můžete jezdit s jakýmkoli zdvihem a nejste tak nízko, aby vám plášť dřel o sedlo. To vám pomůže vyřešit místní prodejce Yeti. Na rámech SM-XS používáme zdvih 150 mm, na MD 175 mm a na LG-XXL 200/210 mm. (Sada T4 používá sloupek Fox Transfer SL Factory se 125mm dropem na XS-SM a 150mm dropem na MD-XXL).
Mohu toto kolo přestavět na "mullet" kolo a dát 27,5" kolo na zadní část SB135?
Je to možné, ale nedoporučujeme to, protože by to příliš snížilo váš BB a uvolnilo úhel hlavové a sedlové trubky. Ale pokud tyto změny vyhovují vašemu stylu jízdy, jděte do toho.
SB140
JAKÝ JE ROZDÍL MEZI RÁMY TURQ A CARBON SERIES?
Kola řady TURQ jsou vyrobena z nejkvalitnějších a nejvýkonnějších dostupných uhlíkových vláken a nabízejí dokonalou rovnováhu mezi tuhostí, odolností a poddajností. Výsledkem je kolo, které působí hladce, pevně a agresivně. Kola karbonové řady využívají upravené vrstvy uhlíkových vláken našich kol řady TURQ. Použitím jiných materiálů a úpravou vrstvení vláken jsme schopni vyrobit agresivnější karbonové horské kolo s vysokou výkonností a zároveň zachovat pevnost a tuhost jeho sourozenců z vyšší třídy.
CO JE SWITCH INFINITY TECHNOLOGIE A JAK FUNGUJE?
SWITCH INFINITY využívá patentovaný translační čep, který automaticky mění směr jízdy při pohybu kola. To zajišťuje vynikající protiprokluzové vlastnosti pro vynikající výkon při šlapání a ideální vlastnosti odpružení, když se dostane hlouběji do zdvihu. Uvnitř se nachází dvojice namazaných pouzder, která se posouvají nahoru a dolů po dvou kolejnicích s povrchovou úpravou Kashima - nejedná se o žádný extra tlumič, který by bylo třeba plnit vzduchem. Stačí jej udržovat namazaný a otřený.
VYŽADUJE SWITCH INFINITY SPECIÁLNÍ ÚDRŽBU?
Plně utěsněný mechanismus SWITCH INFINITY má vnější mazací otvory pro mazání pouzder a těsnění. Společnost Yeti a její vývojový partner Fox Racing Shox doporučují interval mazání 40 jízdních hodin. Je důležité systém nepřemazávat a dodržovat doporučený interval. Také neuškodí otřít přebytečný prach a nečistoty, které se mohou během týdne nahromadit. Podrobné informace o údržbě naleznete na adrese Yeti Infinity Link User Guide | Bike Help Center | FOX (ridefox.com)
Mohu na svém modelu SB140 vyměnit nebo upravit některé části rámu Yeti?
Všechny náhradní díly rámu pro váš SB140 najdete u nás na e-shopu nebo na Yeti stránkách. Při výměně jakýchkoli dílů na rámu by měly být použity pouze originální díly Yeti. Víme, že na trhu existuje spousta výrobků z náhradních dílů, které se zdají být legální, ale nemáme možnost všechny tyto výrobky kvalifikovat a zajistit, aby byly bezpečné pro použití na našich rámech. Pokud se zjistí, že byl jakýkoli díl rámu upraven nebo vyměněn, veškeré záruky se ruší a veškerou odpovědnost přebírá zákazník.
Mohu u svého SB140 měnit nebo upgradovat komponenty specifikace?
Na trhu s náhradními díly je mnoho možností, jak si kolo vylepšit nebo přizpůsobit. Některé díly jsou standardizované, zejména od velkých značek jako Fox, Shimano, SRAM atd. Vždy byste se měli u odborného mechanika přesvědčit, že díly odpovídají standardu a že jsou správně a bezpečně namontovány na vaše kolo bez jakýchkoli zásahů nebo vůlí. Věnujte zvláštní pozornost všem standardům kol a před použitím zkontrolujte jejich uchycení.
Mohu na SB140 použít angleset?
Model SB140 byl navržen s integrovaným hlavovým složením, které má hlavové složení vytvarované do rámu, takže do něj můžete snadno vložit ložiska. Pro tento styl hlavového složení jsou k dispozici některé úhlové sady pro aftermarket, rám však nebyl testován pro jejich použití, a proto by se neměly používat. Pokud se zjistí, že na rámu byla nainstalována úhlová sada, záruka společnosti Yeti zaniká a veškerou odpovědnost přebírá zákazník. Další informace naleznete v části "Pro jaký zdvih je vidlice SB140 určena".
Pro jaký zdvih je SB140 určen??
Model SB140 je určen pro vidlici se zdvihem 150 mm nebo 160 mm. Tento rám jsme testovali s 20 mm nad specifikací vidlice. Pokud tedy cítíte potřebu posílit vidlici, můžete bez problémů použít až 180mm vidlici. Sečteno a podtrženo - maximální rozměr od osy ke středu je 577 mm. Zvětšením zdvihu vidlice se uvolní hlavový úhel a úhel sedlové trubky a zvýší se spodní úchyt. Pokud vám vyhovuje kratší vidlice, je to také v pořádku. Zkrácením vidlice se zkosí hlavový úhel a úhel sedlové trubky a sníží se spodní úchyt Další informace o geometrii najdete v sekci geometrie.
Jak velké pláště se vejdou na SB140?
Stručná odpověď zní: SB135 může přijmout pneumatiku o velikosti až 2,6". U modelu SB140 je velká vůle, ale rozměry pneumatik se u jednotlivých výrobců značně liší, takže je těžké uvést číslo, které by platilo pro všechny značky.
Vejde se do vnitřního rámu láhev na vodu?
Ano, model SB140 jsme navrhli tak, aby se do vnitřního rámu ve velikostech XXL vešla láhev na vodu standardní velikosti s tlumičem piggy-back. Do rámů velikostí SM a MD se vejde standardní láhev na vodu o objemu 21oz s tlumičem piggy-back. Pro co nejsnazší přístup doporučujeme použít košík s bočním vstupem.
Jaké kliky a středové složení mohu použít na SB140?
Standardní středové složení SB140 je BSA 73 mm a kompatibilní jsou pouze široké kliky s faktorem "q". Je snadno kompatibilní s klikami Shimano, SRAM a RaceFace, ale u ostatních značek je nutná kontrola montáže.
Jaká osa zadního kola se hodí na můj SB140?
SB140 je navržen tak, aby fungoval výhradně s univerzální osou přehazovačky SRAM s roztečí 12x148 mm. Tato osa má stoupání závitu 12x1,0 a délku 172 mm. Upozorňujeme, že tato osa je kompatibilní pouze s rámy speciálně navrženými pro univerzální patku.
Jaký typ hlavového složení SB140 používá?
Model SB140 používá integrované kuželové hlavové složení 41/52 mm. Tento systém umožňuje, aby ložiska hlavového složení byla umístěna uvnitř hlavové trubky, čímž je dosaženo celkově jednodušší instalace a vyšší tuhosti.
Jak velký rotor se vejde do rámu?
Model SB140 má přímou montáž zadní brzdy a může používat 180mm rotor bez nutnosti použití brzdového adaptéru. S použitím brzdového adaptéru může rám přijmout až 203mm rotor.
Jaký řetěz použít na sb140?
Model SB140 byl navržen na základě 55mm řetězové linky Boost. V závislosti na konfiguraci klik a převodníků můžete použít i jiné řetězové linky, ale musíte nejprve zkontrolovat vůli.
Jaká je maximální velikost single speed převodníku, který se hodí na SB140?
Maximální velikost převodníku závisí na délce řetězu kliky a tvaru převodníku.
Shimano / SRAM 55mm řetězová linie klik Boost: Oválné řetězy: 34t kulaté / 32t oválné
Minimální velikost řetězového kroužku: 28t kulatý / 30t oválný
Má SB140 úchyty ISCG?
Ano, SB140 má integrovaný dvoušroubový držák ISCG '05. Je navržen tak, aby nejlépe fungoval s nízkoprofilovými moderními vodítky; v závislosti na značce nemusí některé starší modely s většími horními vodítky pasovat. Pro potvrzení kompatibility vždy doporučujeme provést kontrolu uložení s konkrétním vodítkem řetězu.
Jaký typ tlumiče používá SB140?
Model SB140 používá tlumič 190 x 45 mm. Tlumič lze na přání uzamknout, ale doporučujeme jej používat plně otevřený, abyste dosáhli nejlepší poddajnosti a trakce.
Jaký typ hardweru tlumiče SB140 používá?
SB140 používá hardware M8x36 mm na straně vzduchového nádrže a vlastní redukci Yeti na straně hřídele. Pokud budete měnit tlumiče, redukci najdete zde: SHOCK EYELET SPACER - Yeti Cycles
Mohu na svůj SB140 nasadit tlumič s cívkou?
Ne, SB140 se nehodí pro cívkový tlumič z důvodu zúžení velikosti a omezené vůle ve spojnici kola.
Jaké procento pružení doporučujete pro SB140?
Doporučujeme začít s 30% pružením nebo 13,5 mm zdvihu tlumiče pro optimální účinnost šlapání a poddajnost terénu. Ujistěte se, že jste nastavili pružení při své běžné jízdní hmotnosti včetně výbavy. Nebojte se riskovat mírně nad nebo pod 30 %, abyste vyhověli svým osobním preferencím. Navštivte naši stránku s nastavením tlumičů, která vám pomůže s nastavením odpružení, Yeti Cycles Shock Setup
Mohu na SB140 použít stealth dropper sedlovku?
Ano. SB140 má možnosti vedení pouze pro stealth.
Jakou velikost sedlovky používá SB140?
Model SB140 používá 31,6mm sedlovku.
Jakou velikost sedlového objímky používá SB140?
Model SB140 používá 36,4mm sedlovou objímku.
Jaká je záruka na můj SB140?
Na SB140 je poskytována doživotní záruka výrobce.
Jaký je nejdelší zdvih dropper sedlovky, který mohu použít na SB140?
To je většinou dáno rozsahem vašeho rozkroku. Rám není nijak omezen, takže teoreticky můžete jezdit s jakýmkoli zdvihem a nejste tak nízko, aby vám plášť dřel o sedlo. To vám pomůže vyřešit místní prodejce Yeti. Na rámech SM-XS používáme zdvih 150 mm, na MD 175 mm a na LG-XXL 200/210 mm. (Sada T4 používá sloupek Fox Transfer SL Factory se 125mm dropem na XS-SM a 150mm dropem na MD-XXL).
Mohu toto kolo přestavět na "mullet" kolo a dát 27,5" kolo na zadní část SB140?
Je to možné, ale nedoporučujeme to, protože by to příliš snížilo váš BB a uvolnilo úhel hlavové a sedlové trubky. Ale pokud tyto změny vyhovují vašemu stylu jízdy, jděte do toho.
SB165
JAKÝ JE ROZDÍL MEZI RÁMY TURQ A CARBON SERIES?
Kola řady TURQ jsou vyrobena z nejkvalitnějších a nejvýkonnějších dostupných uhlíkových vláken a nabízejí dokonalou rovnováhu mezi tuhostí, odolností a poddajností. Výsledkem je kolo, které působí hladce, pevně a agresivně. Kola karbonové řady využívají upravené vrstvy uhlíkových vláken našich kol řady TURQ. Použitím jiných materiálů a úpravou vrstvení vláken jsme schopni vyrobit agresivnější karbonové horské kolo s vysokou výkonností a zároveň zachovat pevnost a tuhost jeho sourozenců z vyšší třídy.
CO JE SWITCH INFINITY TECHNOLOGIE A JAK FUNGUJE?
SWITCH INFINITY využívá patentovaný translační čep, který automaticky mění směr jízdy při pohybu kola. To zajišťuje vynikající protiprokluzové vlastnosti pro vynikající výkon při šlapání a ideální vlastnosti odpružení, když se dostane hlouběji do zdvihu. Uvnitř se nachází dvojice namazaných pouzder, která se posouvají nahoru a dolů po dvou kolejnicích s povrchovou úpravou Kashima - nejedná se o žádný extra tlumič, který by bylo třeba plnit vzduchem. Stačí jej udržovat namazaný a otřený.
VYŽADUJE SWITCH INFINITY SPECIÁLNÍ ÚDRŽBU?
Plně utěsněný mechanismus SWITCH INFINITY má vnější mazací otvory pro mazání pouzder a těsnění. Společnost Yeti a její vývojový partner Fox Racing Shox doporučují interval mazání 40 jízdních hodin. Je důležité systém nepřemazávat a dodržovat doporučený interval. Také neuškodí otřít přebytečný prach a nečistoty, které se mohou během týdne nahromadit. Podrobné informace o údržbě naleznete na adrese Yeti Infinity Link User Guide | Bike Help Center | FOX (ridefox.com)
Mohu na svém modelu SB165 vyměnit nebo upravit některé části rámu Yeti?
Všechny náhradní díly rámu pro váš SB165 najdete u nás na e-shopu nebo na Yeti stránkách. Při výměně jakýchkoli dílů na rámu by měly být použity pouze originální díly Yeti. Víme, že na trhu existuje spousta výrobků z náhradních dílů, které se zdají být legální, ale nemáme možnost všechny tyto výrobky kvalifikovat a zajistit, aby byly bezpečné pro použití na našich rámech. Pokud se zjistí, že byl jakýkoli díl rámu upraven nebo vyměněn, veškeré záruky se ruší a veškerou odpovědnost přebírá zákazník.
Mohu u svého SB165 měnit nebo upgradovat komponenty specifikace?
Na trhu s náhradními díly je mnoho možností, jak si kolo vylepšit nebo přizpůsobit. Některé díly jsou standardizované, zejména od velkých značek jako Fox, Shimano, SRAM atd. Vždy byste se měli u odborného mechanika přesvědčit, že díly odpovídají standardu a že jsou správně a bezpečně namontovány na vaše kolo bez jakýchkoli zásahů nebo vůlí. Věnujte zvláštní pozornost všem standardům kol a před použitím zkontrolujte jejich uchycení.
Mohu na SB165 použít angleset?
Model SB165 byl navržen s integrovaným hlavovým složením, které má hlavové složení vytvarované do rámu, takže do něj můžete snadno vložit ložiska. Pro tento styl hlavového složení jsou k dispozici některé úhlové sady pro aftermarket, rám však nebyl testován pro jejich použití, a proto by se neměly používat. Pokud se zjistí, že na rámu byla nainstalována úhlová sada, záruka společnosti Yeti zaniká a veškerou odpovědnost přebírá zákazník. Další informace naleznete v části "Pro jaký zdvih je vidlice SB165 určena".
Pro jaký zdvih je SB165 určen??
Model SB165 je určen pro vidlici se zdvihem 150 mm nebo 160 mm. Tento rám jsme testovali s 20 mm nad specifikací vidlice. Pokud tedy cítíte potřebu posílit vidlici, můžete bez problémů použít až 180mm vidlici. Sečteno a podtrženo - maximální rozměr od osy ke středu je 577 mm. Zvětšením zdvihu vidlice se uvolní hlavový úhel a úhel sedlové trubky a zvýší se spodní úchyt. Pokud vám vyhovuje kratší vidlice, je to také v pořádku. Zkrácením vidlice se zkosí hlavový úhel a úhel sedlové trubky a sníží se spodní úchyt Další informace o geometrii najdete v sekci geometrie.
Jak velké pláště se vejdou na SB165?
Stručná odpověď zní: SB165 může přijmout pneumatiku o velikosti až 2,6". U modelu SB165 je velká vůle, ale rozměry pneumatik se u jednotlivých výrobců značně liší, takže je těžké uvést číslo, které by platilo pro všechny značky.
Vejde se do vnitřního rámu láhev na vodu?
Ano, model SB165 jsme navrhli tak, aby se vnitřního rámu s tlumičem piggy-back vešla láhev na vodu standardní velikosti. Pro co nejsnazší přístup doporučujeme použít košík s bočním vstupem.
Jaké kliky a středové složení mohu použít na SB165?
Standardní středové složení SB165 je BSA 73 mm a kompatibilní jsou pouze široké kliky s faktorem "q". Je snadno kompatibilní s klikami Shimano, SRAM a RaceFace, ale u ostatních značek je nutná kontrola montáže.
Jaká osa zadního kola se hodí na můj SB165?
SB165 je navržen tak, aby fungoval výhradně s univerzální osou přehazovačky SRAM s roztečí 12x148 mm. Tato osa má stoupání závitu 12x1,0 a délku 172 mm. Upozorňujeme, že tato osa je kompatibilní pouze s rámy speciálně navrženými pro univerzální patku.
Jaký typ hlavového složení SB165 používá?
Model SB165 používá integrované kuželové hlavové složení 41/52 mm. Tento systém umožňuje, aby ložiska hlavového složení byla umístěna uvnitř hlavové trubky, čímž je dosaženo celkově jednodušší instalace a vyšší tuhosti.
Jak velký rotor se vejde do rámu?
Model SB165 má přímou montáž zadní brzdy a může používat 180mm rotor bez nutnosti použití brzdového adaptéru. S použitím brzdového adaptéru může rám přijmout až 203mm rotor.
Jaký řetěz použít na sb165?
Model SB165 byl navržen na základě 55mm řetězové linky Boost. V závislosti na konfiguraci klik a převodníků můžete použít i jiné řetězové linky, ale musíte nejprve zkontrolovat vůli.
Jaká je maximální velikost single speed převodníku, který se hodí na SB165?
Maximální velikost převodníku závisí na délce řetězu kliky a tvaru převodníku.
Shimano / SRAM 55mm řetězová linie klik Boost: Oválné řetězy: 34t kulaté / 32t oválné
Minimální velikost řetězového kroužku: 28t kulatý / 30t oválný
Má SB165 úchyty ISCG?
Ano, SB165 má integrovaný dvoušroubový držák ISCG '05. Je navržen tak, aby nejlépe fungoval s nízkoprofilovými moderními vodítky; v závislosti na značce nemusí některé starší modely s většími horními vodítky pasovat. Pro potvrzení kompatibility vždy doporučujeme provést kontrolu uložení s konkrétním vodítkem řetězu.
Jaký typ tlumiče používá SB165?
Model SB165 používá tlumič s rozměry 230 x 65 mm.
Jaký typ hardweru tlumiče SB165 používá?
SB165 používá hardware M8x36 mm na straně vzduchového nádrže a vlastní redukci Yeti na straně hřídele. Pokud budete měnit tlumiče, redukci najdete zde: SHOCK EYELET SPACER - Yeti Cycles
Mohu na svůj SB165 nasadit pneumatický tlumič?
Ano, SB165 je navržen tak, aby byl kompatibilní se vzduchovými i vinutými tlumiči. Míra progresivity odpružení je však vyšší než u jiných modelů, aby nejlépe fungovala s cívkovými tlumiči.
Jaké procento pružení doporučujete pro SB165?
Zvolte takovou sílu pružiny, která se co nejvíce přiblíží 30 % průhybu. Síla pružení dodávaná s rámem bude pro většinu jezdců optimální pro danou velikost rámu. V závislosti na vašich specifických potřebách však můžete v místním obchodě s koly nebo u distributora FOX zakoupit další sazby pružin. Podívejte se na naši online stránku s nastavením odpružení, abyste zjistili, jaká sazba pružin by pro vás mohla být nejvhodnější. Navštivte naši stránku s nastavením tlumičů, která vám pomůže s nastavením odpružení, Yeti Cycles Shock Setup
Mohu na SB165 použít stealth dropper sedlovku?
Ano. SB165 má možnosti vedení pouze pro stealth.
Jakou velikost sedlovky používá SB165?
Model SB165 používá 31,6mm sedlovku.
Jakou velikost sedlového objímky používá SB165?
Model SB165 používá 36,4mm sedlovou objímku.
Jaká je záruka na můj SB165?
Na SB165 je poskytována doživotní záruka výrobce.
Jaký je nejdelší zdvih dropper sedlovky, který mohu použít na SB165?
To je většinou dáno rozsahem vašeho rozkroku. Můžete jezdit s jakýmkoli zdvihem a nejste tak nízko, že vám plášť drhne o sedlovku nebo že se vaše přehazovačka nevejde do rámu. S tím vám pomůže místní prodejce Yeti. Na SM rámech používáme 125mm zdvih, na MD 150mm a na LG/XL 175mm.
Mohu toto kolo přestavět na "mullet" kolo a dát 27,5" kolo na zadní část SB165?
Ano, ale GEO se tím docela změní. Úhel hlavové a sedlové trubky se sníží a spodní úchyt se zvýší. Někomu se tyto změny budou líbit a někomu ne, ale to je na vašem rozhodnutí.
SB160
JAKÝ JE ROZDÍL MEZI RÁMY TURQ A CARBON SERIES?
Kola řady TURQ jsou vyrobena z nejkvalitnějších a nejvýkonnějších dostupných uhlíkových vláken a nabízejí dokonalou rovnováhu mezi tuhostí, odolností a poddajností. Výsledkem je kolo, které působí hladce, pevně a agresivně. Kola karbonové řady využívají upravené vrstvy uhlíkových vláken našich kol řady TURQ. Použitím jiných materiálů a úpravou vrstvení vláken jsme schopni vyrobit agresivnější karbonové horské kolo s vysokou výkonností a zároveň zachovat pevnost a tuhost jeho sourozenců z vyšší třídy.
CO JE SWITCH INFINITY TECHNOLOGIE A JAK FUNGUJE?
SWITCH INFINITY využívá patentovaný translační čep, který automaticky mění směr jízdy při pohybu kola. To zajišťuje vynikající protiprokluzové vlastnosti pro vynikající výkon při šlapání a ideální vlastnosti odpružení, když se dostane hlouběji do zdvihu. Uvnitř se nachází dvojice namazaných pouzder, která se posouvají nahoru a dolů po dvou kolejnicích s povrchovou úpravou Kashima - nejedná se o žádný extra tlumič, který by bylo třeba plnit vzduchem. Stačí jej udržovat namazaný a otřený.
VYŽADUJE SWITCH INFINITY SPECIÁLNÍ ÚDRŽBU?
Plně utěsněný mechanismus SWITCH INFINITY má vnější mazací otvory pro mazání pouzder a těsnění. Společnost Yeti a její vývojový partner Fox Racing Shox doporučují interval mazání 40 jízdních hodin. Je důležité systém nepřemazávat a dodržovat doporučený interval. Také neuškodí otřít přebytečný prach a nečistoty, které se mohou během týdne nahromadit. Podrobné informace o údržbě naleznete na adrese Yeti Infinity Link User Guide | Bike Help Center | FOX (ridefox.com)
Mohu na svém modelu SB160 vyměnit nebo upravit některé části rámu Yeti?
Všechny náhradní díly rámu pro váš SB160 najdete u nás na e-shopu nebo na Yeti stránkách. Při výměně jakýchkoli dílů na rámu by měly být použity pouze originální díly Yeti. Víme, že na trhu existuje spousta výrobků z náhradních dílů, které se zdají být legální, ale nemáme možnost všechny tyto výrobky kvalifikovat a zajistit, aby byly bezpečné pro použití na našich rámech. Pokud se zjistí, že byl jakýkoli díl rámu upraven nebo vyměněn, veškeré záruky se ruší a veškerou odpovědnost přebírá zákazník.
Mohu u svého SB160 měnit nebo upgradovat komponenty specifikace?
Na trhu s náhradními díly je mnoho možností, jak si kolo vylepšit nebo přizpůsobit. Některé díly jsou standardizované, zejména od velkých značek jako Fox, Shimano, SRAM atd. Vždy byste se měli u odborného mechanika přesvědčit, že díly odpovídají standardu a že jsou správně a bezpečně namontovány na vaše kolo bez jakýchkoli zásahů nebo vůlí. Věnujte zvláštní pozornost všem standardům kol a před použitím zkontrolujte jejich uchycení.
Mohu na SB160 použít angleset?
Model SB160 byl navržen s integrovaným hlavovým složením, které má hlavové složení vytvarované do rámu, takže do něj můžete snadno vložit ložiska. Pro tento styl hlavového složení jsou k dispozici některé úhlové sady pro aftermarket, rám však nebyl testován pro jejich použití, a proto by se neměly používat. Pokud se zjistí, že na rámu byla nainstalována úhlová sada, záruka společnosti Yeti zaniká a veškerou odpovědnost přebírá zákazník.
Pro jaký zdvih je SB160 určen??
Model SB160 je určen pro vidlici se zdvihem 170 mm. Naše rámy testujeme do 20 mm nad specifikací vidlice. Pokud tedy cítíte potřebu posílit vidlici, můžete bez problémů použít až 190mm vidlici. Sečteno a podtrženo - maximální rozměr od osy ke korunce 607 mm. Zvětšením zdvihu vidlice se uvolní hlavový úhel a úhel sedlové trubky a zvýší se spodní úchyt. Pokud vám vyhovuje kratší vidlice, je to také v pořádku. Zkrácení vidlice sníží úhel hlavy a úhel sedlové trubky a sníží spodní úchyt. Další informace o geometrii najdete v sekci geometrie.
Jak velké pláště se vejdou na SB160?
Stručná odpověď je, že SB160 může přijmout pláště o velikosti až 2,6". U modelu SB160 je velká vůle, ale rozměry plášťů se u jednotlivých výrobců značně liší, takže je těžké uvést číslo, které by platilo pro všechny značky.
Vejde se do vnitřního rámu láhev na vodu?
Ano, model SB160 jsme navrhli tak, aby se do vnitřního rámu ve velikostech XXL vešla láhev na vodu standardní velikosti s tlumičem piggy-back. Do rámů velikostí SM a MD se vejde standardní láhev na vodu o objemu 21oz s tlumičem piggy-back. Pro co nejsnazší přístup doporučujeme použít košík s bočním vstupem.
Jaké kliky a středové složení mohu použít na SB160?
Standardní spodní objímka SB160 je BSA 73 mm a kompatibilní jsou pouze široké kliky s faktorem "q". Je snadno kompatibilní s klikami Shimano, SRAM a RaceFace, ale u ostatních značek je nutná kontrola uložení.
Jaká osa zadního kola se hodí na můj SB160?
SB160 je navržen tak, aby fungoval výhradně s univerzální osou přehazovačky SRAM s roztečí 12x148 mm. Tato osa má stoupání závitu 12x1,0 a délku 172 mm. Upozorňujeme, že tato osa je kompatibilní pouze s rámy speciálně navrženými pro univerzální patku.
Jaký typ hlavového složení SB160 používá?
Model SB160 používá integrované hlavové složení 41/52 mm. Tento systém umožňuje, aby ložiska hlavového složení byla umístěna uvnitř hlavové trubky, čímž se dosáhne celkově jednodušší instalace a vyšší tuhosti.
Jak velký rotor se vejde do rámu?
Model SB160 má přímou montáž zadní brzdový kotouč a může používat 180mm rotor bez nutnosti použití brzdového adaptéru. S použitím brzdového adaptéru může rám přijmout až 203mm rotor.
Jaký řetěz použít na sb160?
Model SB160 byl navržen na základě 55mm řetězové linky Boost. V závislosti na konfiguraci klik a převodníků můžete použít i jiné řetězové linky, ale musíte nejprve zkontrolovat vůli.
Jaká je maximální velikost single speed převodníku, který se hodí na SB165?
Maximální velikost převodníku závisí na délce řetězu kliky a tvaru převodníku.
Shimano / SRAM 55mm řetězová linie klik Boost: Oválné řetězy: 34t kulaté / 32t oválné
Minimální velikost řetězového kroužku: 28t kulatý / 30t oválný
Má SB160 úchyty ISCG?
Ano, SB160 má integrovaný dvoušroubový držák ISCG '05. Je navržen tak, aby nejlépe fungoval s nízkoprofilovými moderními vodítky; v závislosti na značce nemusí některé starší modely s většími horními vodítky pasovat. Pro potvrzení kompatibility vždy doporučujeme provést kontrolu uložení s konkrétním vodítkem řetězu.
Jaký typ tlumiče používá SB160?
Model SB160 používá tlumič s rozměry 230 x 65 mm.
Jaký typ hardweru tlumiče SB160 používá?
SB160 používá hardware M8x36 mm na straně vzduchového nádrže a vlastní redukci Yeti na straně hřídele. Pokud budete měnit tlumiče, redukci najdete zde: SHOCK EYELET SPACER - Yeti Cycles
Mohu na svůj SB160 nasadit cívkový tlumič?
Ano, SB160 je navržen tak, aby byl kompatibilní se vzduchovými i cívkovými tlumiči.
Jaké procento pružení doporučujete pro SB165?
Zvolte takovou sílu pružiny, která se co nejvíce přiblíží 30 % průhybu. Síla pružení dodávaná s rámem bude pro většinu jezdců optimální pro danou velikost rámu. V závislosti na vašich specifických potřebách však můžete v místním obchodě s koly nebo u distributora FOX zakoupit další sazby pružin. Navštivte naši stránku s nastavením tlumičů, která vám pomůže s nastavením odpružení, Yeti Cycles Shock Setup
Mohu na SB160 použít stealth dropper sedlovku?
Ano. SB160 má možnosti vedení pouze pro stealth.
Jakou velikost sedlovky používá SB160?
Model SB160 používá 31,6mm sedlovku.
Jakou velikost sedlového objímky používá SB160?
Model SB160 používá 36,4mm sedlovou objímku.
Jaká je záruka na můj SB160?
Na SB160 je poskytována doživotní záruka výrobce.
Jaký je nejdelší zdvih dropper sedlovky, který mohu použít na SB160?
To je většinou dáno rozsahem vašeho rozkroku. Můžete jezdit s jakýmkoli zdvihem a nejste tak nízko, že vám plášť drhne o sedlovku nebo že se vaše přehazovačka nevejde do rámu. S tím vám pomůže místní prodejce Yeti. Na rámech SM používáme zdvih 150 mm, na MD 175/180 mm a na LG-XXL 200/210 mm.
Mohu toto kolo přestavět na "mullet" kolo a dát 27,5" kolo na zadní část SB165?
Je to možné, ale nedoporučujeme to, protože by to příliš snížilo váš BB a uvolnilo úhel hlavové a sedlové trubky. Ale pokud tyto změny vyhovují vašemu stylu jízdy, jděte do toho.
160E
Co je technologie SIXFINITY a jak funguje?
Sixfinity je platforma odpružení se šesti tyčemi, která umožňuje vyladit kinematiku a konstrukci podvozku podle specifických požadavků.
V jádru Sixfinity vykazuje mnoho základních vlastností modelu Switch Infinity, ale se záměrnými odchylkami zohledňujícími zásadní dynamické rozdíly, které přicházejí s přidáním pohonné jednotky a baterie.
Stejně jako u modelu Switch Infinity se spodní článek kola Sixfinity nejprve pohybuje nahoru a poté mění směr a pohybuje se dolů, když odpružení přechází z roztaženého do stlačeného stavu. Výsledkem je, že Sixfinity má podobný anti-squat profil, který se osvědčil u Switch Infinity. Vzhledem k asistenci pohonné jednotky je však velikost profilu snížena, aby se odezva na zrychlení vychýlila směrem ke zvýšení trakce.
Profil proti kývání Sixfinity je konzistentní v celém rozsahu zdvihu, podobně jako u Switch Infinity. Velikost profilu je však snížena, aby se odezva na zpomalení vychýlila směrem ke zvýšené trakci, což zajišťuje vyrovnaný a předvídatelný výkon a geometrii podvozku při brzdění, a to i s přidanou hmotností pohonné jednotky a baterie.
Křivka míry páky Sixfinity je lineární a progresivní. Progresivita je však zvýšená a zároveň nastavitelná, aby ji bylo možné přizpůsobit konkrétnímu stylu jízdy, podmínkám na trati nebo preferencím tlumičů.
Vyžaduje systém SIXFINITY údržbu?
Systém Sixfinity využívá řadu článků, které se otáčejí na plně utěsněných ložiscích. Rozhraní čepů využívají plovoucí pouzdra a ložiskové sestavy navržené pro dlouhou životnost a minimalizaci tření. Doporučujeme každý měsíc zkontrolovat celé kolo kvůli uvolněným šroubům, včetně systému Sixfinity. Intervaly servisu ložisek se mohou lišit v závislosti na klimatu, podmínkách na trati a frekvenci jízdy. Další informace o tomto systému a obecné údržbě kola naleznete v uživatelské příručce 160E nebo se obraťte na nejbližšího autorizovaného prodejce Yeti Cycles.
Mohu na svém modelu 160E vyměnit nebo upravit některé části rámu Yeti?
Všechny náhradní díly rámu pro váš model 160E najdete u svého prodejce nebo v našem internetovém obchodě. Při výměně jakýchkoli dílů na rámu používejte pouze originální díly Yeti. Víme, že na trhu existuje spousta výrobků z náhradních dílů, které se zdají být legální, ale nemáme možnost všechny tyto výrobky kvalifikovat a zajistit, aby byly bezpečné pro použití na našich rámech. Pokud se zjistí, že byl jakýkoli díl rámu upraven nebo vyměněn, veškeré záruky se ruší a veškerou odpovědnost přebírá zákazník.
Mohu u své 160E měnit nebo vylepšovat komponenty specifikace?
Na trhu s náhradními díly je mnoho možností, jak si kolo vylepšit nebo přizpůsobit. Některé díly jsou standardizované, zejména od velkých značek jako Fox, Shimano, SRAM atd. Vždy byste se měli u odborného mechanika přesvědčit, že díly odpovídají standardu a že jsou správně a bezpečně namontovány na vaše kolo bez jakýchkoli zásahů nebo vůlí. Věnujte zvláštní pozornost všem standardům kola a před použitím zkontrolujte jejich uchycení.
Mohu na modelu 160E použít angleset?
Model 160E byl navržen s integrovaným hlavovým složením, které má misky hlavového složení vytvarované do rámu, takže do nich můžete snadno vložit ložiska. Pro tento styl hlavového složení jsou k dispozici některé úhlové sady pro aftermarket, rám však nebyl testován pro jejich použití, a proto by se neměly používat. Pokud se zjistí, že na rámu byla nainstalována úhlová sada, záruka společnosti Yeti zaniká a veškerou odpovědnost přebírá zákazník.
Pro jaký zdvih je vidlice 160E určena?
Model 160E je navržen pro vidlici se zdvihem 170 mm. Naše rámy testujeme do 20 mm nad specifikací vidlice. Pokud tedy cítíte potřebu posílit vidlici, můžete bez problémů použít až 190mm vidlici. Uvolní se tím hlavový úhel a úhel sedlové trubky a zvýší se spodní úchyt. Pokud vám vyhovuje kratší vidlice, je to také v pořádku. Zkrácení vidlice zkosí hlavový úhel a úhel sedlové trubky a sníží spodní úchyt Další informace o geometrii najdete v sekci geometrie.
Jak velký plášť se vejde na 160E?
Stručná odpověď zní: 160E může mít plášť o velikosti až 2,6". U modelu 160E je velká vůle, ale rozměry pláště se u jednotlivých výrobců značně liší, takže je těžké uvést číslo, které by platilo pro všechny značky.
Vejde se do vnitřního rámu láhev na vodu?
Ano, model 160E jsme navrhli tak, aby se do předního trojúhelníku s tlumičem vešla láhev na vodu standardní velikosti. Pro co nejsnazší přístup doporučujeme použít klec s bočním vstupem. Výjimkou je velikost SM, do které se vejdou pouze láhve na vodu s malým objemem.
Jaké kliky a středové složení mohu použít na modelu 160E?
Model 160E používá pohonnou jednotku EP8, která nahrazuje rozhraní BB. Klikové vřeteno je zabudováno v pohonné jednotce a stačí pouze přišroubovat libovolné rameno kliky Shimano kompatibilní s EP8.
Jaká osa zadního kola se hodí na můj model 160E?
Model 160E je navržen výhradně pro spolupráci s univerzální patkou přehazovačky SRAM s roztečí 12x148 mm. Tato osa měla rozteč závitů 12x1,0. Upozorňujeme, že tato osa je kompatibilní pouze s rámy speciálně navrženými s univerzální patkou přehazovačky.
Jaký typ hlavového složení používá model 160E?
Model 160E používá integrované kónické hlavové složení 41/52 mm. Tento systém umožňuje, aby ložiska hlavového složení byla umístěna uvnitř hlavové trubky, čímž je dosaženo celkově nižší světlé výšky, jednodušší instalace a vyšší tuhosti.
Jak velký brzdový kotouč se vejde na rám?
Model 160E má přímou montáž zadní brzdy a může používat 180mm rotor bez nutnosti použití brzdového adaptéru. S použitím brzdového adaptéru může rám přijmout až 220mm rotor.
Mohu na 160E použít stealth teleskopickou sedlovku?
Ano. 160E má možnosti směrování pouze pro stealth.
Na jakém řetězu byl model 160E navržen?
Model 160E byl navržen na základě 53mm a 55mm řetězu Boost.
Jaká je maximální velikost single speed převodníku, který se hodí na 160E?
U modelu 160E lze použít pouze 34t kruhový kroužek.
Mohu na modelu 160E používat hnací ústrojí SRAM s motorem Shimano?
Model 160E je plně kompatibilní s převody SRAM. Je třeba mít na paměti několik věcí.
1) Budete muset použít sériového pavouka převodníku Shimano, který je součástí kola. Tento díl je navržen pro rozhraní s vřetenem pohonné jednotky EP8 a jediné, co budete muset udělat, je odstranit šrouby převodníku a vyměnit za převodník SRAM 104 BCD s 34 zuby. Řetěz 160E je kompatibilní pouze s převodníky s 34 zuby.
2) Kliky nebude třeba vyměňovat, ale doporučujeme vyměnit kompletní hnací ústrojí, včetně přehazovačky, přesmykače, kazety, řetězu a převodníku. Míchání komponentů může způsobit nežádoucí výkon řazení.
Má model 160E úchyty ISCG?
Ne. 160E má vlastní držák horního vedení, který je navržen pro práci s horním vedením OneUp.
Jaký typ tlumiče používá model 160E?
Model 160E používá tlumič s rozměry 205 x 65 mm. V závislosti na modelu tlumiče jej lze uzamknout, ale pro dosažení nejlepší poddajnosti a trakce jej doporučujeme provozovat plně otevřený.
Jaký typ hardwaru tlumičů používá model 160E?
U modelu 160E je na obou stranách tlumiče použit vlastní hardware. Rozteč hardwaru spodního tlumiče je M8x43,69 mm. Hardware spodního tlumiče je nastavitelný, takže můžete vyladit míru páky tak, aby vyhovovala vašemu stylu jízdy nebo terénu, ve kterém jezdíte.
Mohu na svoje 160E nasadit cívkový tlumič?
Ano, model 160E je navržen tak, aby byl kompatibilní se vzduchovými i cívkovými tlumiči. Doporučujeme zvolit vyšší sazbu na čipu sazby, protože tlumiče s vinutými pružinami obvykle fungují nejlépe při vyšších pákových poměrech.
Jaké procento vůle doporučujete pro 160E?
Doporučujeme začít s 30% vůlí nebo 19,5 mm zdvihu tlumiče pro optimální účinnost šlapání a poddajnost terénu. Ujistěte se, že jste nastavili pružení při své běžné jízdní hmotnosti včetně výbavy. Nebojte se riskovat mírně nad nebo pod 30 %, abyste vyhověli svým osobním preferencím. Navštivte naši stránku s nastavením tlumičů, která vám pomůže s nastavením odpružení, Yeti Cycles Shock Setup
Jakou velikost sedla používá model 160E?
Model 160E používá 31,6mm sedlovku.
Jakou velikost objímky sedadla používá model 160E?
Model 160E používá 36,4mm sedlovou objímku.
Jaká je záruka na můj 160E?
Na 160E je poskytována doživotní záruka výrobce.
Jaký je nejdelší zdvih teleskopické sedlovky, který mohu použít na modelu 160E?
To je většinou dáno rozsahem vašeho rozkroku. Můžete jezdit s jakýmkoli zdvihem a nejste tak nízko, že vám plášť drhne o sedlovku nebo že se vaše přehazovačka nevejde do rámu. S tím vám pomůže místní prodejce Yeti.
Mohu toto kolo přestavět na "mullet" kolo a dát 27,5" kolo na zadní část 160E?
Je to možné, ale nedoporučujeme to, protože by to příliš snížilo váš BB a uvolnilo úhel hlavové a sedlové trubky. Ale pokud tyto změny vyhovují vašemu stylu jízdy, jděte do toho.
Jakou krytku hlavového složení používá model 160E?
Model 160E používá horní kryt o průměru 51 mm namísto standardního průměru krytu. Tento větší uzávěr používáme proto, že model 160E je testován podle přísnějších testovacích norem společnosti Yeti pro DH, které vyžadují větší tloušťku stěny HT.
Proč bych měl upravovat pákový efekt modelu 160E?
Vaše osobní preference, styl jízdy a terén mohou ovlivnit, jaké nastavení pákového poměru u modelu 160E zvolíte. Nejlepší je experimentovat a zjistit, co vám nejlépe vyhovuje. Nastavení "stock" je 30 % a mělo by být skvělým začátkem. Další informace o míře pákového efektu najdete na naší stránce o nastavení tlumičů Yeti Cycles Shock Setup
Co mám dělat, když se u mého modelu 160E objeví chybový kód?
Pokud se u svého zařízení 160E setkáte s chybovým kódem, navštivte následující odkaz, kde naleznete tipy pro řešení problémů. Podívejte se na nejčastější dotazy k E-Tube na tomto odkazu E-TUBE PROJECT | E-TUBE (shimano.com)
Mohu vyměnit nebo opravit některou z elektrických částí?
Žádné díly ani držáky by neměly být servisovány jinak než v certifikovaném servisu.
Jaký je dojezd baterie?
Kapacita baterie vašeho modelu 160E je 630 watthodin. Dojezd ovlivňuje mnoho faktorů: hmotnost, umístění, sklon, zvolený režim, okolní teplota atd. Nejlepší odhad vám poskytne funkce dojezdu na zobrazovací jednotce.
Mohu v modelu 160E použít baterii jiné velikosti?
Ne. 160E je navržen tak, aby byl kompatibilní pouze s baterií BT-E8036 Shimano 630Wh.
Jak získám náhradní baterii?
Od firmy Shimano - BT-E8036. Náhradní kryty baterií jsou k dispozici také na webových stránkách Yeti nebo u místního prodejce Yeti Cycles.
Mohu jezdit bez baterie v kole?
Ne. Kryt spodní trubky je připevněn k baterii, bez něj vystavujete vnitřní rám a elektrické komponenty poškození.
Co mám dělat, když během jízdy ztratím energii?
Na 160E lze šlapat i bez aktivní baterie/motoru. Pokud ztráta výkonu nebyla způsobena vybitou baterií, zkuste ji nejprve vypnout a znovu zapnout. Pokud problém přetrvává, kontaktujte zákaznický servis.
Jak si mohu vzít 160E do letadla?
160E je vybaven 630Wh baterií. Tato velikost baterie je obvykle větší, než je povoleno v letadle. Před letem doporučujeme zkontrolovat místní předpisy.
Jak mohu aktualizovat firmware svého zařízení 160E?
Podrobné pokyny k aktualizaci firmwaru najdete v aplikaci nebo softwaru Shimano STEPS.
Jak připojím telefon nebo mobilní zařízení k systému Shimano STEPS?
Zapněte systém, přejděte do nabídky Bluetooth-LE na displeji stisknutím tlačítka na spodní straně displeje a připojte se prostřednictvím aplikace E-tube.
Kde mohu nechat provést servis svého kola 160E?
Jakýkoli autorizovaný prodejce Yeti Cycles. Nejbližšího prodejce najdete prostřednictvím našeho vyhledávače prodejců. Dealer Locator - Yeti Cycles
Jak mohu opravit svůj model 160E na trailu?
Model 160E používá pro pohonnou jednotku systém Shimano STEPS, takže není potřeba žádné speciální nářadí.
Je elektronika odolná proti vodě?
Systém Shimano STEPS je voděodolný a rám 160E je navržen tak, aby odváděl vodu. Úplné ponoření a mytí silou se nedoporučuje.
Mohu na modelu 160E použít dvoukorunkovou vidlici?
Ano. 190 mm je maximální doporučený zdvih vidlice pro model 160E.
Jak mohu baterii 160E zlikvidovat?
Baterii 160E nelze vyhodit do běžného odpadu. Společnost Yeti spolupracuje s programem recyklace baterií pro elektrokola Call2Recycle - https://www.call2recycle.org/e-bikes/ Informujte se u svého autorizovaného prodejce Yeti Cycles, zda je zapojen do programu.