Info
Zbrusu nový model SB120 pro sezonu 2023.
Zapomeňte na čísla. Zapomeňte na kategorie. Nechte ostatní, aby kola škatulkovali do kategorií, vymýšleli roztomilé přezdívky pro cross-country bike, trail bike, nebo down-country bike. SB120 je tady aby tě v ničem neomezovala, definuje nový směr, kategorii samu pro sebe. Je jenom na tobě co pro tebe bude znamenat, umí všechno.
Další z novinek představuje druhou generaci systému Switch Infinity, novým rám a spoustou dalších vylepšených detailů.
SB120 je kolo pro člověka co klidně stráví v sedle kola celý den, ale po cestě si rád odskočí na traily a nebojí se i odvážnějších věcí ve vzduchu i z kopce. Jistotu dodají pláště o šíři 2.5" a čtyřpístkové brzdy. Geometrie i kinematika pružení je naladěna na maximální efektivitu nahoru i dolů. Všechny testy SB115 toto potvrzovaly a SB120 to ještě vylepšuje. Přední zdvih 130 mm a zadní zdvih 120 mm s již zcela standartně orientovaným systémem Switch Infinity, nikoliv příčně jako tomu bylo u SB100 a SB115. Detaily už jen dolaďuje patka UDH, větší průchodnost rámu ve středové partii, BSA střed atd.
Technology
TECHNOLOGIE
nová generace systému Switch Infinity u T-series výbav |
přední zdvih 130mm a zadní zdvih 120mm |
TURQ - High modulus carbon rám nebo C - carbon rám |
UDH patka |
nově závitový BSA střed |
rám s vyšší průchodností terénem v oblasti středu |
nová ochrana spodní rámové trubky a zadních vzpěr |
ISCG-05 montážní body |
dokonalé vnitřní vedení kabeláže kanálky |
integrované hlavové složení ZS(41MM/52MM) |
nové vahadlo vyrobené z jednoho kusu |
Kompatibilní s delší teleskopickou sedlovkou, od vel. L 200 mm |
všechna ložiska nalisována do vahadel, nikoliv do rámu |
Zcela nový ultrakompaktní, minimalistický, jednodílný nástavec tlumiče byl navržen speciálně pro požadavky modelu SB120. Optimalizuje kinematiku a zároveň posunul tlumič více dopředu v rámu. Toto posunutí dopředu umožňuje širší kompatibilitu tlumičů, snižuje hmotnost a optimalizuje prostor uvnitř předního trojúhelníku.
MICRO WISHBONE
NOVÉ ULOŽENÍ LOŽISEK
Nový design zadního odpružení používá výhradně standardní zapouzdřená ložiska, která jsou nově nalisována ve vahadlech, nikoliv v rámu. Díky tomu se dosáhlo lepší životnosti ložisek a celkově tužšího rámu.
Nové vedení bovdenů zaručuje ničím nerušenou jízdu. Bovdeny jsou vždy při vstupu i výstupu z rámu zajištěny proti pohybu. Takhle tiché Yeti ještě nikdy nebyly.
VEDENÍ BOVDENŮ
Specifications
Specifications
Geometry
Ceny a poptávka
Varianty a ceny
Barevné varianty |
---|
Rám | |
---|---|
SB120 | 118 900 Kč |
Kompletní kolo | |
---|---|
SB120 - C1 | 168 900 kč |
SB120 - C2 | 168 900 KČ |
SB120 - C1 factory | 182 900 kč |
SB120 - C2 factory | 182 900 kč |
SB120 - C3 | 195 900 KČ |
SB120 - C3 factory | 209 900 kč |
sb120 t2 | 211 900 kč |
sb120 t2 karbonová kola | 235 900 kč |
sb120 t3 xo trans | 242 900 kč |
sb120 t3 xo trans karbonová kola | 266 900 kč |
Poptávka
Are you interested in this bike? Great!
Do not hesitate to contact us, great deal guaranteed!