Info
Ultimátní horské kolo. Protože ti nejde o obsolutní rychlost, nehoníš vteřiny na trati, ale chceš se zatraceně dobře bavit.
Trail bike je pojem, který určuje hodně široký spektrum použití kola. SB140 byl vyvinutý tak aby předčil očekávání běžného trail- biku a jde daleko za jeho hranice. Není problém s ním zvládnout težké enduro závody, stejně jako celodenní epické vyjížďky s tisíci nastoupanými metry.
A s novým kolem přichází i novinky a vylepšení.
Nové středová partie pro větší průchodnost terénem, poprvé u Yeti BSA závitový střed, nová generace systému Switch Infinity, UDH patka, nová vahadla s vyladěnou křivkou pružení atd. Geometrie je opět o něco delší a položenější, ale přitom zcela čitelná a vyvážená pro každého jezdce. Yeti vždy umělo jet do kopce a SB140 není výjimkou. Switch Infinity systém umožňuje mít jedno z nejvíce efektivních kol co se týče charakteristiky pružení.
I tu se pro rok 2023 nabízí verze LR. Co to je? Je to zkratka slov Lunch Ride. Yeti je známé tím že na oběd zavře a jede se na kolo. Právě na těchto obědových vyjížďkách se zrodila tahle úprava SB140 rámu, ovšem s vyšším zdvihem na vidlici a jiným tlumičem. Silnější brzdy, odolnější kola a pláště. Jednoduše více enduro verze. Nápad vznikl z toho jak si zaměstnanci upravují svoje tehdy SB130, nyní SB140 pro sebe.
BIKEANDRIDE.CZ SB140 TEST
Aktuální Yeti SB140 má za sebou vlastně docela zajímavý příběh. Posledních několik let se po světě proháněla kola s tímto označením nabízející všestranný trailový zdvih (150/140 mm), poměrně agresivní geometrii a kola průměru 27,5“. Před necelým rokem se ale situace změnila, jelikož tato verze šla do předčasného důchodu, aby se stejného označení ujal nástupce postavený na velkém průměru!
NEW SCHOOL GEO
Nová geometrie rámů, která je opět nejlepší v kategorii s důrazem na vyváženější jízdu. Inženýři a designéři společnosti Yeti prozkoumali každý milimetr rámu, aby díky jemným vylepšením, přinesli další skok vpřed v tom, jak dobře může horské kolo jezdit. U nových modelů má každá velikost svou vlastní délku zadní stavby tak, aby se chovalo ve všech velikostech stejně vyváženě. Kola Yeti jezdí ještě lépe než dříve.
Nový design zadního odpružení používá výhradně standardní zapouzdřená ložiska, která jsou nově nalisována ve vahadlech, nikoliv v rámu. Díky tomu se dosáhlo lepší životnosti ložisek a celkově tužšího rámu.
NOVÉ ULOŽENÍ LOŽISEK
ŠROUBOVACÍ BSA STŘEDOVÉ SLOŽENÍ
Do karbonu zakomponovaná, nikoliv vlepená vložka středového složení zaručuje odolnost, bezproblémový provoz a v případě nutnosti také jednoduchý servis.
Technology
TECHNOLOGIE
verze Lunch Ride se zvýšeným zdvihem vidlice na 160 mm |
tlumič Fox Float X se zdvihem 140 mm |
dokonalé vnitřní vedení kabeláže kanálky |
TURQ - High modulus carbon rám nebo C - carbon rám (rozdíl je ve váze vláken) |
ISCG-05 montáž pro vodítka řetězu a bashguardu |
nový integrovaný chránič zadní stavby a spodní rámové trubky |
všechna ložiska nalisována do vahadel nikoliv do rámu |
průchodnost pro pláště až 2.6" |
hlavové složení IS41/52 |
ložiska Enduro standartních rozměrů, žádný atyp |
od velikosti L 200 mm zdvih tel. sedlovek |
průměr sedlovky 31.6 mm, objímka 36.4 mm |
nově středa BSA 73 mm |
nově ve velikostech S až XXL |
Specifications
Specifications
Geometry
Ceny a poptávka
Varianty a ceny
Barevné varianty |
---|
RÁM | |
---|---|
SB140 | 119 900 kč |
Kompletní kolo | |
---|---|
SB140 LR C2 | 174 900 kč |
SB140 LR C2 Factory | 187 900 KČ |
SB140 LR C3 | 201 900 kč |
SB140 LR C3 Factory | 214 900 KČ |
SB140 LR T2 | 217 900 kč |
SB140 LR T2 karbonová kola | 241 900 kč |
SB140 LRT3 XO TRANS | 248 900 kč |
SB140 LRT3 XO TRANS karbonová kola | 272 900 kč |
SB140 LR T4 XX TRANS | 276 900 kč |
SB140 LR T4 XX TRANS KARBONOVÁ KOLA | 300 900 kč |
Poptávka
Are you interested in this bike? Great!
Do not hesitate to contact us, great deal guaranteed!