Info
Model SB130 byl nejúspěšnější z nabídky Yeti a nabídl ideální základ od kterého se odpíchnout pro nový model SB140.
Univerzální trail bike okořeněný špetkou endura slibuje zábavu z kopce i do kopce.
A s novým kolem přichází i novinky a vylepšení.
Nové středová partie pro větší průchodnost terénem, poprvé u Yeti BSA závitový střed, nová generace systému Switch Infinity, UDH patka, nová vahadla s vyladěnou křivkou pružení atd. Geometrie je opět o něco delší a položenější, ale přitom zcela čitelná a vyvážená pro každého jezdce. Yeti vždy umělo jet do kopce a SB140 není výjimkou. Switch Infinity systém umožňuje mít jedno z nejvíce efektivních kol co se týče charakteristiky pružení.
BIKEANDRIDE.CZ RECENZE
Řada bystrých hlaviček se již nějakou chvíli ptá: „Jaká bude poslední premiéra z aktuální nadílky novinek Yeti pro rok 2023?“ Dnes vám můžeme konečně odpovědět. Třetím do party bude YETI SB140, kolo, které aktuálně známe na průměru 27,5“ dostává nově velká kola a řadu již dříve diskutovaných vylepšení!
NEW SCHOOL GEO
Nová geometrie rámů, která je opět nejlepší v kategorii s důrazem na vyváženější jízdu. Inženýři a designéři společnosti Yeti prozkoumali každý milimetr rámu, aby díky jemným vylepšením, přinesli další skok vpřed v tom, jak dobře může horské kolo jezdit. U nových modelů má každá velikost svou vlastní délku zadní stavby tak, aby se chovalo ve všech velikostech stejně vyváženě. Kola Yeti jezdí ještě lépe než dříve.
Nový design zadního odpružení používá výhradně standardní zapouzdřená ložiska, která jsou nově nalisována ve vahadlech, nikoliv v rámu. Díky tomu se dosáhlo lepší životnosti ložisek a celkově tužšího rámu.
NOVÉ ULOŽENÍ LOŽISEK
ŠROUBOVACÍ BSA STŘEDOVÉ SLOŽENÍ
Do karbonu zakomponovaná, nikoliv vlepená vložka středového složení zaručuje odolnost, bezproblémový provoz a v případě nutnosti také jednoduchý servis.
BIKEANDRIDE.CZ TEST SB140
Aktuální Yeti SB140 má za sebou vlastně docela zajímavý příběh. Posledních několik let se po světě proháněla kola s tímto označením nabízející všestranný trailový zdvih (150/140 mm), poměrně agresivní geometrii a kola průměru 27,5“. Před necelým rokem se ale situace změnila, jelikož tato verze šla do předčasného důchodu, aby se stejného označení ujal nástupce postavený na velkém průměru!
Technology
TECHNOLOGIE
přední zdvih 150 mm na Fox Float 36 Fit4 |
tlumič Fox Float DPS se zdvihem 140 mm |
dokonalé vnitřní vedení kabeláže kanálky |
TURQ - High modulus carbon rám nebo C - carbon rám (rozdíl je ve váze vláken) |
ISCG-05 montáž pro vodítka řetězu a bashguardu |
nový integrovaný chránič zadní stavby a spodní rámové trubky |
všechna ložiska nalisována do vahadel nikoliv do rámu |
průchodnost pro pláště až 2.6" |
hlavové složení IS41/52 |
ložiska Enduro standartních rozměrů, žádný atyp |
od velikosti L 200 mm zdvih tel. sedlovek |
průměr sedlovky 31.6 mm, objímka 36.4 mm |
nově středa BSA 73 mm |
nově ve velikostech S až XXL |
Build
Build
Geometry
Ceny a poptávka
Poptávka
Are you interested in this bike? Great!
Do not hesitate to contact us, great deal guaranteed!