Info
Zbrusu nový model SB120 pro sezonu 2023.
Zapomeňte na čísla. Zapomeňte na kategorie. Nechte ostatní aby kola škatulkovali do kategorií, vymýšleli roztomilé přezdívky pro cross-country bike, trail bike, nebo down-country bike. SB120 je tady aby tě v ničem neomezovala, definuje nový směr, kategorii samu pro sebe. Je jenom na tobě co pro tebe bude znamenat, umí všechno.
Další z novinek představující druhou generaci systému Switch Infinity, novým rámem a spoustou dalších vylepšených detailů.
SB120 je kolo pro člověka co klidně stráví v sedle kola celý den, ale po cestě si rád odskočí na traily a nebojí se i odvážnějších věcí ve vzduchu i z kopce. Jistotu dodají pláště o šíři 2.5" a čtyřpístkové brzdy. Geometrie i kinematika pružení je naladěna na maximální efektivitu nahoru i dolů. Všechny testy SB115 toto potvrzovaly a SB120 to ještě vylepšuje. Přední zdvih 140 mm a zadní zdvih 120 mm s již zcela standartně orientovaným systémem Switch Infinity, nikoliv příčně jako tomu bylo u SB100 a SB115. Detaily už jen dolaďuje patka UDH, větší průchodnost rámu ve středové partii, BSA střed atd.
Co se skrývá pod písmeny LR? Je to zkratka slov Lunch Ride. Yeti je známé tím že na oběd zavře a jede se na kolo. Právě na těchto obědových vyjížďkách se zrodila tahle úprava SB120 rámu, ovšem s vyšším zdvihem na vidlici a jiným tlumičem. Silnější brzdy, odolnější kola a pláště. Jednoduše více enduro verze. Nápad vznikl z toho jak si zaměstnanci upravují SB120ky pro sebe.
Technologie
TECHNOLOGIE
nová generace systému Switch Infinity u T-series výbav |
přední zdvih 140mm a zadní zdvih 120mm |
TURQ - High modulus carbon rám nebo C - carbon rám |
UDH patka |
nově závitový BSA střed |
rám s vyšší průchodností terénem v oblasti středu |
nová ochrana spodní rámové trubky a zadních vzpěr |
ISCG-05 montážní body |
dokonalé vnitřní vedení kabeláže kanálky |
integrované hlavové složení ZS(41MM/52MM) |
nové vahadlo vyrobené z jednoho kusu |
Kompatibilní s delší teleskopickou sedlovkou, od vel. L 200 mm |
všechna ložiska nalisována do vahadel, nikoliv do rámu |
Zcela nový ultrakompaktní, minimalistický, jednodílný nástavec tlumiče byl navržen speciálně pro požadavky modelu SB120. Optimalizuje kinematiku a zároveň posunul tlumič více dopředu v rámu. Toto posunutí dopředu umožňuje širší kompatibilitu tlumičů, snižuje hmotnost a optimalizuje prostor uvnitř předního trojúhelníku.
MICRO WISHBONE
NOVÉ ULOŽENÍ LOŽISEK
Nový design zadního odpružení používá výhradně standardní zapouzdřená ložiska, která jsou nově nalisována ve vahadlech, nikoliv v rámu. Díky tomu se dosáhlo lepší životnosti ložisek a celkově tužšího rámu.
Nové vedení bovdenů zaručuje ničím nerušenou jízdu. Bovdeny jsou vždy při vstupu i výstupu z rámu zajištěny proti pohybu. Takhle tiché Yeti ještě nikdy nebyly.
VEDENÍ BOVDENŮ
TEST SB120 V ČASOPISU VELO
Detaily, průběh testování a shrnutí najdeš ve článku:
Osazení
Osazení
Geometrie
Ceny a poptávka
Poptávka
Are you interested in this bike? Great!
Do not hesitate to contact us, great deal guaranteed!