Nevíš co darovat k Vánocům? Dárkový poukaz ti ušetří nervy s vybíráním. Vybírej v hodnotách 500 Kč, 1000 Kč a 2500 Kč. VYBÍREJ ZDE!
Prodloužili jsme lhůtu pro vrácení zboží až do 15. 1. 2025 pro všechny aktuálně přijaté objednávky. Máš tak zajištěnou bezproblémovou výměnu i po Vánocích.

Nákupní košík

V košíku nemáte žádné zboží.

Niner a jejich e-bajky 2021

Prémiová značka Niner z amerického Colorada nás letos opravdu překvapila a představila hned tři nové elektromodely pro sezonu 2021. Jsou to dvě celopéra a jeden gravel, commuter, říkejte mu jak chcete.

RIP E9

Jako první a asi neuniverzálnější model je tu RIP e9. Trail bajk s 29" koly a zdvihy 160 mm vepředu a 150 mm vzadu. Niner zde nepoužil svůj slavný karbonový rám RDO, ale zůstal u hliníku. Proč ne, vždyť se jedná o e-bajk a váha není tak důležitá. Systém pružení použil čtyřčepový Horst Link upravený pro jejich potřeby. Elektrokolo potřebuje vlastní přístup k nastavení pružení a sil na ně působících, a proto si Niner svůj systém pružení CVA s virtuálním čepem ponechal jen pro svá "offline" kola. Nicméně i zde najdeme Flip Chip umožňující změnu geometrie.

Výbava nebyla ponechána náhodě. Nejnovější motor Bosch CX Performance Line CX s vysokokapacitní baterií Power Tube 625 Wh, kterou lze jednoduše vyjmout a nabíjet samostatně. Na řídítkách najdete jednoduchý a přehledný displej Purion. Ten byl zvolen i z důvodu zaměření kola. Přece jen je to trail bajk do terénu, takže velký displej uprostřed řídítek by nemusel vydržet nějaký ten pád.
Osazení je dostupné v jedné specifikaci. Pohon Sram SX Eagle s dvanácti rychlostmi, vidlice Rock Shox Yari, tlumič Rock Shox Super Deluxe Select Plus RT. Kola žádná noname, ale odolné Stan's No Tubes Flow D. Brzdy byly vybrány Magury MT5 s kotouči o průměru 203 mm vepředu i vzadu a teleskopická sedlovka KS Lev SI se zdvihem 150 mm.

Doporučená cena modelu RIP e9 je 165 000 Kč.

TESTOVACÍ KOLO MÁME K DISPOZICI, STAČÍ NAPSAT :) 

WFO E9

 

Elektrické kolo do bikeparku. Tak by se dal ve zkratce nazvat model WFO e9. Zdvih vidlice i tlumiče 180 mm a nově i mullet kola. To znamená zadní kolo o průměru 27,5" a přední kolo 29".  Hravost a obratnost vzadu, rychlost a jisté vedení rozbitým terénem vepředu. 

Motor je tu opět Bosch Performance Line CX s baterií 625 Wh. Výbava je zcela shodná s modelem RIP e9, až na tlumič, kde je použita pružina.

WFO e9 má stanovenou cenovku pro Evropu 179 000 Kč.

RLT E9 RDO

Niner je velice silný v gravel kolech, a tak ani tato kategorie nezůstala opomenuta. Je tu nový RLT e9 RDO. Je těžké toto kolo někam zařadit přesně, ale můžeme jej nazvat gravelem, commute bajkem, SAV bajkem, jak jen chcete.  Motor byl zvolen Bosch jako u ostatních modelů, jen tentokrát s kapacitou baterie 500 Wh.

Hned zajímavost, která určitě zamrzí nás evropany je, že verze pro USA umožňuje zrychlený mód až do 45 km/hod, my tady v Evropě se musíme spokojit s klasickými 25 km/hod.

Rám kola i vidlice je z karbonu, konkrétně Ninerova speciálního s označením RDO. Vidlice je vytvořena tak, aby v případě potřeby mohla být vyměněna za vidlici Fox AX s 30mm zdvihu, kterou najdeme například na celoodpruženém gravelu MCR 9 RDO.

Průchodnost kola je shodná jako s ostatními modely Niner, tedy 700x50c. Unikátnost kola podtrhuje i fakt, že vepředu i vzadu jsou použity boost pevné osy 110x15 a 148x12. Model RLT e9 titž splňuje veškeré podmínky pro certifikaci ISO pro označení horské kolo. Boost osy zajišťují veškerou kompatibility s mtb výplety a stejně tak post mount adaptéry pro použití plnohodnotných brzd, ať už Sram G2 či Shimano XT, volba je na vás. 

Výbava je opět jedna a to jednoplackové Shimano GRX 600 s hydraulickými brzdami a SLX kazetou o rozsahu 11-42 zubů.

Geometrie tohoto kola byla zvolena jeho určení, tedy žádná silniční raketa, ale položenější úhly, široká řidítka a navíc i sedlovka o průměru 30.9 mm, která nabízí možnost instalovat teleskopickou sedlovku.

Niner připravil i speciální brašny a nosiče, které přesně zapadnou do montážních bodů na rámu a unesou až 18 kg nákladu. Brašny se taktéž montují na montážní body, takže nehrozí žádné odírání rámu suchými zipy. Malá brašna do zadního nosičee si přímo říká o uložení duše, nářadí či dalších malých drobností. Velká brašna do rámu už toho pojme více, ať už náhradní triko nebo malý nákup v sámošce.

Cena tohoto elektrifikovaného gravelu je 165 000 Kč.

Cookies

Používáme soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům a personalizaci reklam od Googlu i dalších společností. Kliknutím na tlačítko Přijmout vše nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.

Vaše nastavení souborů cookie

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.

Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého zboží. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.

Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z nakupování našim zákazníkům.

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi včetně Googlu pro přenos osobních údajů a personalizaci reklam, aby pro vás byly zajímavé.