Info
Astr přináší všechny vlastnosti modelu Astr RS za dostupnější cenu: od aerodynamických vylepšení až po moderní gravelovou geometrii.
Astr je připravený na každou rychlou jízdu nebo gravelový závod na jakémkoli typu terénu. Stejně jako Astr RS má světlou výšku pro pneumatiky 47–52 mm (52 mm u konfigurace s jedním převodníkem a 47 mm u konfigurace se dvěma převodníky) pro lepší přilnavost a komfort.
VIDEO
Technologie






VÝKONNOSTNÍ GEOMETRIE
Moderní výkonnostní geometrie vyžaduje větší stabilitu kvůli stále náročnějšímu terénu v kombinaci s vyššími rychlostmi. Úhel hlavové trubky 71,5 stupně zajišťuje rychlejší ovládání. Rodina Astr má strmější úhel sedlové trubky (74 stupňů), což zlepšuje výkon při stoupání a přenos síly.
Vývojáři se snažili udržet zadní stavbu co nejkratší, ale aby pojaly pneumatiky až do šířky 52 mm, aniž by se ztratila citlivost při zrychlování. Kromě toho je středové složení o něco níže, což zajišťuje větší stabilitu při vysokých rychlostech. A nakonec - výška hlavové trubky je nižší, takže na kole sedíte více aerodynamicky. Stručně řečeno, jedná se o moderní závodní geometrii na míru ambiciózních gravel závodníků.

URČENO PRO ŠIROKÉ PLÁŠTĚ

Rodina Astr má světlou výšku pro pneumatiky 52 mm u konfigurace s jedním převodníkem a 47 milimetrů u konfigurace se dvěma převodníky. Vývojáři se pro toto rozhodli, protože závodní terén je stále náročnější a jezdci cítí potřebu být na to připraveni. Tímto potvrzujeme naši roli jako lídra trendů v gravel segmentu.
UDH PATKA
Univerzální patka přehazovačky (UDH) je novým standardem ve světě cyklistiky. Je nejen kompatibilní se všemi moderními sadami řazení, ale také chrání před poškozením přehazovačky a pádem řetězu. V horské cyklistice je UDH již dlouho běžný, a Ridley nyní tuto technologii přináší i do dalších segmentů.

INTEGROVANÝ DIFUZOR

Korunka vidlice má integrovaný difuzor pro snížení odporu vzduchu. Proudění vzduchu snadněji prochází korunkou vidlice, přičemž do něj je přidána energie navíc. Výsledkem je, že vzduch lépe proudí podél spodní rámové trubky, aniž by tlačil kolo zpět. Zároveň dochází ke snížení odporu v oblasti za vidlicí a hlavovou trubkou.
Méně odporu, více rychlosti!
Specifikace
Specifikace
Geometrie
GEOMETRIE

Rádce pro tabulku velikostí najdete na officiálních stránkách RIDLEY nebo nás kontaktujte na náš email ahoj@bikeporn.cz
Ceny a poptávka
Poptávka

Are you interested in this bike? Great!
Do not hesitate to contact us, great deal guaranteed!