Info
ASTR RS je výkonnostní gravel kolo vyvinuté pro moderní gravelové závody. V poslední době jsou tyto závody stále náročnější, zatímco jezdci jezdí rychleji než kdykoli předtím, což klade nové nároky na kolo.
Astr RS využívá aerodynamicky optimalizované trubky a rozptylovací vidlici založenou na naší studii aerodynamiky a hmotnosti modelu Falcn RS. Kromě toho má Astr RS geometrii, která dodává jistotu a nabízí vysokou stabilitu při vysokých rychlostech (delší rozvor, volnější úhel hlavové trubky, hlubší středové složení). Velká světlá výška pro pneumatiky umožňuje použití širokých plášťů potřebných pro zvládnutí náročnějších tratí.
Jezdci potřebují být schopni šetřit více energie během závodu: optimalizovaná aerodynamika, větší pohodlí, menší valivý odpor díky širším pneumatikám a lepší výkon při stoupání díky nízké hmotnosti znamenají, že závodníci budou mít ve finále více energie než jejich soupeři.
VIDEO
Technologie






VÝKONNOSTNÍ GEOMETRIE
Moderní výkonnostní geometrie vyžaduje větší stabilitu kvůli stále náročnějšímu terénu v kombinaci s vyššími rychlostmi. Úhel hlavové trubky 71,5 stupně zajišťuje rychlejší ovládání. Rodina Astr má strmější úhel sedlové trubky (74 stupňů), což zlepšuje výkon při stoupání a přenos síly.
Vývojáři se snažili udržet zadní stavbu co nejkratší, ale aby pojaly pneumatiky až do šířky 52 mm, aniž by se ztratila citlivost při zrychlování. Kromě toho je středové složení o něco níže, což zajišťuje větší stabilitu při vysokých rychlostech. Nakonec je výška hlavové trubky nižší, takže na kole sedíte více aerodynamicky. Stručně řečeno, jedná se o moderní závodní geometrii na míru ambiciózních gravel závodníků.

URČENO PRO ŠIROKÉ PLÁŠTĚ

Rodina Astr má světlou výšku pro pneumatiky 52 mm u konfigurace s jedním převodníkem a 47 milimetrů u konfigurace se dvěma převodníky. Vývojáři se pro toto rozhodli, protože závodní terén je stále náročnější a jezdci cítí potřebu být na to připraveni. Tímto potvrzujeme naši roli jako lídra trendů v gravel segmentu.
UDH PATKA
Univerzální patka přehazovačky (UDH) je novým standardem ve světě cyklistiky. Je nejen kompatibilní se všemi moderními sadami řazení, ale také chrání před poškozením přehazovačky a pádem řetězu. V horské cyklistice je UDH již dlouho běžný, a Ridley nyní tuto technologii přináší i do dalších segmentů.

INTEGROVANÝ DIFUZOR

Korunka vidlice má integrovaný difuzor pro snížení odporu vzduchu. Proudění vzduchu snadněji prochází korunkou vidlice, přičemž do něj je přidána energie navíc. Výsledkem je, že vzduch lépe proudí podél spodní rámové trubky, aniž by tlačil kolo zpět. Zároveň dochází ke snížení odporu v oblasti za vidlicí a hlavovou trubkou.
Méně odporu, více rychlosti!
RIDLEY ELITE CARBON
RS v názvu znamená „Racing Sport“. Toto kolo má jediný cíl – být nejlepší ve své třídě! Srdcem modelu Astr RS je karbonový rám z řady Elite. S hmotností pouhých 890 gramů ve velikosti M je rám navržen tak, aby byl co nejlehčí, aniž by došlo ke ztrátě aerodynamiky. Toho je dosaženo použitím elegantních profilů trubek a vrstvením karbonu zaměřeným na snížení hmotnosti.
Náš karbon vyrábí světový lídr: Toray. Japonský výrobce je na špičce ve všech aspektech vývoje karbonu a dodává materiály pro absolutní světové značky v mnoha odvětvích.

Specifikace
Specifikace
Geometrie
GEOMETRIE

Rádce pro tabulku velikostí najdete na officiálních stránkách RIDLEY nebo nás kontaktujte na náš email ahoj@bikeporn.cz
Ceny a poptávka
Poptávka

Are you interested in this bike? Great!
Do not hesitate to contact us, great deal guaranteed!